Gå til innhold

Hvor lenge før termin dato kan permisjonen starte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske råd vill her. Har fødselspermisjon ut april. Har termin igjen 25 okt ca.

Kan jeg ta ut permisjon 2 månder før termin dato, slik at den permisjonen jeg har nå gir grunnlag for ny permisjon, med lønn?

Er fast ansatt, men var sykemeldt oktober -april i fjor. Tror ikke jeg tørr å levere ny sykemelding, når jeg går ut av permisjon. Sjefen min er ganske sur for jeg har vært sykemldt og permisjon..

Uff.vanskelig dette her.

Hadde tenkt å begynne å se etter ny jobb, men så er jeg gravid igjen. Er heller ikke helt bra etter sist svangerskap, med bekkenløsning. Tror ikke dette svangerskapet blir noe lettere. Har ikke fått trent opp kroppen min igjen i det hele tatt. Fortsatt ondt i korsryggen og hofter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, ja den var kinkig.

Du, eg tør ikkje gi råd her, for eg kan ikkje nok til å ikkje seia noko feil. Men ring til NAV, og INSISTER om ein samtale der! Ikkje bare råd per telefon, men eit skikkeleg møte. Til møtet tar du med deg det du har av dokumentasjon, dvs lønsslippar, oversikt over utbetaling i permisjon, evt likningsattest for 2008. Dei har krav på å hjelpa deg og finna fram til den måten du kjem best utav det på.

Lukke til, med økonomien og bekkenet!

Skrevet

du kan starte permisjonen din inntil 12 uker før termin. men da mister du jo 3mnd sammen med babyen da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...