Gå til innhold

Andr om har menn som ler av dere når dere gråter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er gravid og veldig hormonell om dagene. Føler faktisk at jeg er på vei inn i en svangerskaps depresjon. Med god hjelp av den usympatiske mannen min! Han hjelper så og si ikke til i huset ideheletatt. Når han står opp med ungen så sovner han og "glemmer2 og mate han. Gir han isteden alt mulig annet drit som ikke er mat! For d trengers jo ikke å tilberedes! Han svarer meg frekt og sier stort sett nei det giddder jeg ikke visst jeg spør han om noe. Føler ikke at jeg får noe støtte eller omsorg. Vi bare krangler.. Og jeg har temperemang og kan fort bli veldig skrikete og forbanna. Men jeg føler virkelig at det klikker for meg snart. På grunn av han! Han går rundt i undisen hele dagen! Blir direkte kvalm.

Jeg har nå fortalt han at jeg føler meg deprimert og trenger at han begynner å ta litt hensyn. Han bare smiler og sier jaaada. Men så bryter jeg sammen igjen da og han ler av meg å ber meg gå et annet sted og grine. Spør om jeg skal ligge der lenge og synst synd i meg selv og slikt..

Blir så ufattelig trist og såret.. er dette normalt?? Han har vel egentlig alltid vært sånn.. Men bedre i perioder. men nå føler jeg at jeg er på vei rett i kjelleren. Å det skremmer meg.. har jo et barn og ta meg av. Snart to! uff.. hvordan er det hos dere?

Kan også legge til at han er arbeidsledig om dagen og er jeg som jobber! Og stort sett betaler for alt! For han har nesten nok med å betale på bil og røyk og ting HAN trenger.. Dette sliter også veldig på meg. Han er totalt økonomisk uansvarlig! vet ikke hva jeg skal gjøre snart..

Beklager ble visst litt langt og rotete dette. Er bare så fortvilet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

off, ble visst litt skrivefeil i overskriften her også. Skal stå Andre som har menn som ler når dere gråter?

Skrevet

For en dritt han er!! Vet ikke hva jeg skal råde deg til å gjøre jeg, ville bare si at han virker som en total tosk!

Skrevet

Kan også legge til enda en ting som er veldig slitsomt. Å det er at han nesten aldri gidd å svare meg visst jeg spør han om noe. Han bare ignorerer meg! Det er så ufattelig frustrerende.. Og visst han svarer så er det stort sett negativt..

hi

Skrevet

Å hjelpe meg, han må ha noen andre, veldig overbevisende kvaliteter som gjør at du gidder å være sammen med han?

Skrevet

jeg innbiller jo meg selv at han har det men kommer egentlig ikke på noe veldig konkret.. Han viser egentlig veldig lite omsorng for meg.. viser jo at han er gla i barnet vårt men.. Jeg vet ikke lengre..

hi

Skrevet

Du blir jo hvertfall ikke bedre av en slik mann. Han høres ut som en usympatisk drittunge.

Hadde min mann oppført seg sånn, så hadde jeg kvittet meg med han fortere en svint. Kanskje lett for meg å si nå, men du trenger virkelig ikke en mann som tråkker deg ned. Han skal støtte deg, og være der for deg, ikke le av deg, og tråkke deg lengre ned i depresjonen.

Skrevet

Sender dem en klem. Du skal ikke ha det så tøft når du er gravid. Du har da mer enn nok med å ta deg av barn og deg selv!

Er det forresten du som har innlegget om han mannen som slo kona for første gang?

Skrevet

Nei ærlig talt, hadde min mann oppført seg så kald og likgyldene ovenfor meg, så kunne han få lov til å stå på trappa med kofferten i henda og le for seg selv. Så får man se hvor gøy han har det!

Jeg har alltid vært for at man skal jobbe mye for forholdet, men her høres det ut som han har ingen respekt for deg, barna dine eller familielivet. Han må skjerpe seg og ta del i familielivet, ta hensyn til sin familie og alt det innebærer. Klarer han ikke det, må jeg si at det nesten er bedre å få ham ut av ditt liv , enn at han spiser deg fullstendig opp.

Nei dette er ikke normalt, det er normal at folk i forhold sliter litt til tider, krangler en del osv.. Men når en av partene gir fullstendig F. og bare tenker på seg selv, så blir det fryktelig mye for den gjenværende parten. Og vil det ikke snu seg litt, trur jeg at det faktisk vil drepe forholdet rimelig kjapt.

Skrevet

Tusen takk for støttende ord. Nei det er ikke meg som har det andre innlegget.

hi

Skrevet

Klarer dere å snakke sammen litt skikkelig da? Eller er han bare unnvikende da også?

Hadde du skrevet at han lo av deg når du gråt men ikke mer ville jeg tenkt at det er mange menn som har problemer med å håndtere følelser, blir usikre osv, men det du beskriver er jo flere lag med samlivsutfordringer.

Har dere prøvd familieterapi?

Det er sikkert ikke lett å få ham i tale, men det er jo best å få orden på dette for barnas skyld, og helst før fødselen. Lykke til.

Skrevet

Huff, så utrolig frustrerende det må være for deg.. Syns det kan virke som om han kan være inne i en depresjon jeg? Har han alltid vært slik, eller har han endret seg etter han ble arbeidsledig, eller andre spesielle hendelser? Hvis du ikke vil avslutte forholdet, så må dere oppsøke hjelp, for å få dette på skinner igjen. Lykke til!

Skrevet

Huff det høres ikke ut som du har det lett! Jeg vil råde deg til å ta en skikkelig og rolig prat med han å fortelle han hvordan du har det. Dersom han etter det ikke vil samarbeide og bedrer seg så tror jeg nesten du har det bedre alene...

Jeg har en samboer som har ledd av meg når jeg gråter nå under graviditeten, men dette er hormontårer som f.eks da jeg begynte å stortute fordi reklamen på tv var så fin! Da er det jo lov å le og! Ellers når jeg gråter er han veldig støttende heldigvis.

Skrevet

Vi kan ikke kommunisere ideheletatt. Han forstår ikke problemet mitt. Eller vil ikke forstå.. eller så sier han bare til slutt sånn halvhjertet at han skal skjerpe seg men dagen etter så er det tydeligvis glemt! Han lover og lyger hele tiden..

hi

Skrevet

Å, herlighet! For en mann! For meg hørtes det ut som en man ikke kan bo med, hverken for deg eller barnet ditt. Skal barna dine vokse opp med å se faren sin behandle deg på den måten? De kommer til å få rimelig forvirret syn på kjærlighet!

Hva var grunnen til at du forelsket deg i han og hva er det som får deg til å bli?

Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt han et siste ultimatum/advarsel. Hvis han ikke skjerper seg pakker du sakene og du kommer IKKE tilbake.

Skrevet

Å, herlighet! For en mann! For meg hørtes det ut som en man ikke kan bo med, hverken for deg eller barnet ditt. Skal barna dine vokse opp med å se faren sin behandle deg på den måten? De kommer til å få rimelig forvirret syn på kjærlighet!

Hva var grunnen til at du forelsket deg i han og hva er det som får deg til å bli?

Hadde jeg vært deg hadde jeg gitt han et siste ultimatum/advarsel. Hvis han ikke skjerper seg pakker du sakene og du kommer IKKE tilbake.

Skrevet

Eh, men dette er sånn som han oppfører seg mot deg til vanlig? Og du tror at han elsker deg fordi...? Dette høres ikke ut som noe forhold i det hele tatt. Skjønner ikke hvorfor dere er sammen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...