Gå til innhold

Har dere alt klart nå? klær utstyr osv.


lille er født:)

Anbefalte innlegg

Jeg er 33 uker på vei nå og er litt stressa fordi vi skal male og pusse opp badet, har ikke stellebord enda, ikke ordna vogna.. bare kjøpt litt klær. Har jo det meste fra før, storebror er 20 mnd., men likevel mye å ordne.. Vil jo ikke være for tidlig ute heller. hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi har vel det meste utenom senga på plass. Kjøpt vogn, bilsete, stellebord, badebalje m/stativ, litt klær m.m......men er likevell stresset, fordi jeg føler at det er noe som mangler! Uff...sikkert førstegangsnerver som tuller med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er snart 35 uker og kjøpte seng i helgen. Ha bestilt vogn, så håper den kommer snart. Fant en på salg på angelbaby.com forresten om noen trenger tips:-) koster 1190,- tilsendt (originalt 3800+frakt). Mangler da vippestol siden den andre er blitt ødelagt etter at stesønnen min i sjalusi satte seg oppi den. Hehe:-)

 

Utenom dette har jeg vel det jeg trenger av utstyr. Litt lite klær kanskje (har mye rosa etter 2 jenter og venter gutt nå), men ønsker meg mye klær i barselgaver:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her er det bare dyne og stelleprodukter igjen, pluss en del til meg og sykehusbagen=)

 

Vi har også tenkt å få pusset opp badet, men vet ikke hva vi rekker=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er på plass :) Må bare vaske alt :) 33 uker nå.. Eneste jeg trenger er litt ting til meg som ammeinnlegg, amme bh og noen nye hipsters :) Men det skal jeg kjøpe når lønna kommer 1.mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det meste etter storesøstra, unntatt litt blått tøy igjen, og diverse kluter, håndklær og annet dill som jeg kommer på at jeg trenger når det begynner å nærme seg. Og denne gangen skal jeg huske på å handle inn diverse til meg sel, ammeinnlegg og andre ting som jeg savnet sårt forrige gang. Det er ikke så gøy å måtte sende mannen ut etter ammebh og innlegg og diverse salver når en vil være sammen med babyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler jeg mangler det meste.... har noe etter jentene men får gutt nå.. trenger vogn, madrass til seng, litt klær, kluter og div andre ting....

Kjenner jeg begynner å bli litt stresset.....

Og en blir vel ikke så veldig energisk på slutten av svangerskapet heller... ikke med to aktive jenter i hus utenom...

Kanskje på tide å hive seg rundt og bare få fikset det!!!?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynnt å få ting på plass.

Stellebordet, fylt opp med baby klær.

Vogna er på plass, med stelle veske.

Senga på plass, men den er ikke satt opp.

 

Mangler sengetøy, kluter og hånkler, og stelle produkter.

Skal kjøpe litt mer klær når den lille har kommet, vi veit ikke hva det blir.

Også mangler jeg litt småtteri til å ha i fødebagen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*

Oj, må visst snart få fart på meg. Er 35+2... Vognen står i en garasje som er temmelig igjensnødd, mulig jeg må til å måke slik at jeg får sett på den. Det samme gjelder bilstol. Har vasket en del tøy, men det er ikke ferdig sortert i str. Sykehusbag er IKKE klar... Stelleprodukter har jeg ikke en gang tenkt på (forstår det er noen år siden sist), men bleiene og ullbuksene er vasket og klare til bruk;) Har også kjøpt et par amme-BHer, samt ammeinnlegg- deilig å ha DET gjort (ikke morsomt å måtte ut og handle etter fødselen).

Lykke til med forberedelsene, alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...