Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Kan man jobbe i bedriften til en i familien? Er det noen regler som sier man ikke kan det? Ei venninne tenkte å starte praksisplassen sin i butikken til hennes mor (moren har ikke råd til å ansette noen, da dette er en nyoppstarta butikk) Men fikk til svar fra nav at hun ikke fikk siden det var hennes egen mor som drev butikken.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Kan sikkert ikke det da, evt spør en annen NAV-ansatt og søk i vei! Få alt skriftlig!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Trodde en praksisplass var en praksisplass samme hvor og hvem man jobba for og med.. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 desverre så er det faktisk regler mot å ha praksis plass hos NERMESTE familie :-( teit regel! jeg søkte om praksis plass i en dedrift hvor min mor er annsatt som daglig leder, men fikk grei beskjed om at det gikk ikke (fikk med regler på det også.. skal se etter om jeg finner igjen papirene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå