september2009+april2012 Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Hun er snart 6 mnd og har plutselig begynt å "protestere" på alt. Før var hun en drøm å legge, men nå stritter hun i mot og hyler bare vi nærmer oss sengen. Samme på dagtid. Hun begynner også å sutre med en gang hvis jeg prøver å legge henne ned med noen leker. For et par uker siden likte hun godt å ligge for seg selv og leke, men nå vil hun bare bli bært eller til nøds underholdt hele tiden. Da er hun i greit hunmør. Mating er også blitt et mareritt. Hun slår til skjeen så grøten spruter alle veier og står i bro og hyler. Får hun melk, spiser hun og er fornøyd, men siden hun får erstatning, kunne jeg tenke meg å heller gi henne litt mer fast føde nå, siden erstatningen ikke er så bra i lengden. Hva er det som skjer med jenten min? Er det vanlig at de er sånn på den alderen? kjenner henne nesten ikke igjen og vil ha igjen den blide jenten vår. Håper det bare er en liten fase hun går gjennom..Mulig det er noen tenner på vei også, men kan ikke se eller kjenne noe enda...
Gjest Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Det er nok bare en fase skal du se. Kanskje hun holder på å utvikle seg litt, bruker mye energi på å lære noe nytt selv om det er "usynlig" for deg enda. Min har vært utrolig grinete en liten periode før de har krabbet, reist seg opp osv. Mye som skjer i kroppene deres på denne alderen. Om et par uker skal du se hun er rolig igjen :-)
Mini09&Lille12 Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Sånn var vesla her rundt 6-7måneders alder. Slo seg helt vrang både på dagtid og natterstid. Men det var rundt da hun begynte å åle seg rundt på alle salgs måter, sitte selv, reise seg opp, altså det ble mer fart i henne. Så det er nok bare en fase ja. Kanskje de blir frustrerte fordi de vil, men ikke får helt til det de vil.
Julle&LilleBus Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Hadde en slags lignende opplevelse som deg om jeg kan kalle det det. Gutten min er en skikkelig grei kar, ikke noe trøbbel med noe. Men plutselig en mandag i førjulstiden var han så uutrolig sutrete. Helt til fredagen var det sånn at han ikke kunne ligge alene, spising ble tullete, sov dårligere osv. Eneste som funka var å trille tur. Påfølgende lørdag var første tann på plass! Hadde ikke sett noe tegn til at de var på tur, hadde jo sjekka for å utelukke det. Så mulig det er noe sånt med jenta di!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå