Gå til innhold

Sover så godt på natta nå, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene sovet sååå godt (ca 23-07 med bare en do tur) og våkner uthvilt og fornøyd.. Men har fått en del vann i bena, og det sies at det skal bedre seg på natta og være bedre på morgenen - men her kjenner jeg det med en gang jeg setter bena i gulvet! Er vel kanskje et tegn på at jeg tisser sjeldnere på natta og? Noen med erfaringer eller råd? Hadde ikke ødemer med 1.mann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er forresten 33 uker...

Skrevet

Jeg har termin om 4 dager, og har en del vann i kroppen. Jeg får merker etter sokkene allerede til frokost. Sover også brukbart om nettene, med en dotur i løpet av natta. -Men er veldig varm og våkner flere ganger av at jeg er klissvåt på hele kroppen. Har blitt ganske ivrig på å skifte på senga kan man si..

Så hva skal jeg svare.. min erfaring er at det går mye vann inn og mye ut, og at det er mye i kroppen. Trøsten er at det nok forsvinner fort etter fødsel. Jeg husker sist gang at jeg gikk ned 4 kg på ett døgn ca en uke etter fødselen, kjentes som om alt vannet rant av og kroppen min ble normal igjen. Det var helt utrolig deilig!

..skoene passet, "smerter" forsvant, fingrene ble myke igjen.. GLEDER MEG!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...