Gå til innhold

Hvor store var deres små på 3 mnd kontrollen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på kontroll i går og da var Snuppis 5820 gram og 60,5 cm. 42,5 rundt hodet. Og vaksinen gikk helt fint :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal dir i dag:-) Gruer meg litt til vaksinen, men blir spennende å se hvor stor han er. Vet at han ihvertfall veier 6500 gram:-)

Skrevet

var på kontrollen i dag, fikk vaksine, men dte gikk så bra.. hun er 5880gr og 58 lang og 39.8 rundt hode, fikk besked der at hun var solid, og at nattavending var på tide å begynne med...

Skrevet

vi var på kontroll forrige onsdag! da var han akkurat 3mnd!

veide 5940, var 62,5cm lang og 42 rundt hode!

Skrevet

Oj, ser ut som jeg har en DIGER unge... Han var 6060 g og 60,5 cm på 6-ukerskontrollen... Skal på 3-mnd neste uke, så gleder meg til å se hva han er da. Men gruer skikkelig for vaksina da, mor sjøl har nemlig kraftig sprøytefobi, hehe :-)

Skrevet

Jeg har visst en kjempebaby jeg. Han var 7730g og 68 cm på 3mnd kontrollen.

Skrevet

6800 gram og 63 cm.

lang, men vekta er gjennomsnittlig

Skrevet

Lille tass her var 68 cm og 8,2 kg på 3 mnd kontrollen

Skrevet

Da er vi akkurat kommet hjem fra kontroll:-)

Han veide 6680gra og var 64,5 cm.

Vaksinen gikk ikke så greit. Han skrek før vi begynte fordi han var så trøtt, da ble det ikke noe bedre når han fikk et stikk i hvert lår. Syntes så synd på lille gullet mitt. Han roet seg fort bare vi kom ut fra kontoret, også sovnet han på sofaen på venterommet:-)

Skrevet

Stor gutt jeg også! Han var 7680 og 66 cm på 3 mnd kontrollen. 41.5 rundt hodet.

Vaksinen gikk helt fint. Ingen reaksjoner heller :)

Skrevet

Har en liten prinsesse her. Var på kontroll i dag og hun var 5200, 59 cm lang og 39 cm rundt hode.

Vaksinen gikk bra, bare litt sinna. Får ikke håpe det kommer noen særlig reaksjoner. Akkurat nå ligger hun å spreller på gulvet og smiler:o)

Skrevet

Jenta vår var 3.5 måneder da hun var på 3 måneders kontroll. Da var hun 5830 gram og 59.5 cm. 39.5 rundt hodet. Og vaksina gikk fint her også :) Bare 1.5 uke til neste vaksine. Tiden går fort gitt! :)

Skrevet

6200 gr og 61 cm idag, er 3 1/2 mnd.

Skrevet

6,7 kg og 63 cm lang. 'Tjukk i hue' da, 43 cm :-)

(3,6 kg, 52 cm og 37 cm i hodeomkrets ved fødsel)

Skreik da han fikk vaksine. Ikke så rart når vi måtte sitte en stund og vente før vi fikk komme inn. og han ble kjempetrøtt. Så kommer den slemme dama og først legger han på magen og deretter stikker han i lårene... :-)

Skrevet

Her var lillebror 7,1 kg og 66 cm, vaksinen gikk greit med kortvarig gråt. Ble derimot litt sutrete og fikk feber på kvelden.

Skrevet

var på 3mnd kontroll med Leah i dag.

4750g, 58cm og 37,5cm ho.

Er født 6 uker før tiden, så korrigert er hun 6 uker :)

Men er store jente for oss, siden hun var 1690g på det minste :)

Skrevet

ar på tremånerskontroll i dag, jenta mi er tre og en halv måned da.

Hun er nå 67 cm lang, og 6800g, stooore pia mi ;)

Vaksinen gikk helt greit, og hun har ikke vært dårlig etterpå. :)

Skrevet

5760 g og 65 cm, lang og tynn ifølge skjema hos helsesøster.

Skrevet

Ser jo nå at snuppa mi er veldig liten...

Fødsel: 3200g 49cm lang og 36cm rundt hode

3mnd: 4700g 60cm lang og 40cm rundt hode

Jenta mi er jo på samme størrelse som min første var ved fødsel.

Huff håper ikke noe er galt med lille jenta mi..

Er d ikke noen andre her me veldig små barn? føler jo bare d er meg..

Skrevet

Vi var i går. Da var han 3 måneder og 10 dager gammel og veide 7360 og var 66 cm lang. (4110 og 53 cm ved fødsel, og født 10 dager over termin...)

Skrevet

Oi, virker som vår baby er gigantisk i forhold til mange her...hehe. Han var 6,2 kg og 60 cm i dag på 6 ukers kontrollen!

Skrevet

Har vel littegrann å si at han ble født 2 uker over tiden? Mitt nurk altså

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...