Lille_bie Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Deilig følelse. er 15+4 idag. Denne blir vårt 2. barn. Er sykemeldt pga noen blødninger og har delvis sengeleie.... Kjedelig. I tillegg ble jeg syk i går med forkjølelse og feber. Så har sutret litt og syntes ganske synd på meg selv. I går følte jeg meg sur og grinete. Så en deilig bonus å føle de første småsparkene! Det var en deilig oppmuntring i en litt kjedelig periode. Skal til legen igjen fredag, og håper jeg slipper å ligge mer!
superspent75gravid Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Så heldig du er som kjenner de så godt:)) Kjedelig å være syk og sengeliggende pga blødning da!! Blir jo ikke mindre sur og irritert av bekymringer som man får av blødninger heller.. Har de funnet ut hvorfor du har blødd da? Tenkte om du feks hadde morkaken foran åpningen.. Det hadde jeg, og hadde derfor en blødning i uke 9 og en i uke 11. Det sa de ingenting om da jeg var på ul i uke 9, men jeg fikk høre det på den ordinære ul i uke 18+6. Den hadde heldigvis flyttet seg bak livmoren nå, men tenk alle bekymringer jeg hadde sluppet hvis de hadde sett det med en gang.. Massevis med lykke til:))
Lille_bie Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Joda, jeg har morkaken foran mormunnen. Fikk vite dette da jeg var på UL på Ullevål for sjekk etter blødningen. Har hatt spotting nå denne uka, men ikke skikkelig blødning lengre. Fikk jo sett at huleboeren vår har det bra. Det er jo godt. Skal til legen igjen på fredag. Godt å høre at det gikk bra for deg også. Blødninger er alltid skummelt. Hadde ingenting av de i første svangerskap, ble derfor ekstra sjokket når det kom denne gangen. Alt gikk på skinner forrige gang. Denne gangen har jeg vært kvalm, hatt omgangssyken, hatt blødninger og nå forkjøla med feber og øreverk..... Og er kun i uke 15. Synes ikke dette er så lett denne gangen. Men håper på bedre tider. Og er jo egentlig veldig glad for å ha blitt gravid rask denne gangen (2 år sist...) og har en frisk baby i magen. Hva mer kan man ønske egentlig..... Men.... håper formen bedrer seg litt hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå