Gå til innhold

hjelp meg litt med reismål til syden....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil til et sted hvor det ikke er så lang busstur fra flyet og til hotellet, og ikke mere enn 4-5 timer på flyet....

Må være barnevennlig.

Og et spørsmål til: Er det helt galskap å seise til syden med en på nesten 3 og en på 20 mnd, han minste er veeeldig aktig, skikkelig turbo. Gruer meg til selve flyreisen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du eneste voksen som er med?

Kan jo bli slitsomt på turen ja, men kanskje er det verdt det.

Kan Kreta passe? er vel ikke mer enn en time fra flyplassen til rethymnon, eller husker jeg helt feil?

Når skal dere reise? nå eller i sommer?

Skrevet

jeg er ikke alene, mannen min skal være med. Vi reiser i juni i år.

Skrevet

okidoki, da er det jo lett som en fjert! :)

Om det var jeg som skulle ha reist med mann og barn hadde vi nok tatt rutefly til feks Milano og leid bil og kjørt enten opp til Comosjøen eller ned til Genova og funnet en liten landsby der. (vi skal gjøre dette i mai selv :))

Men om dere vil ha litt sånn "tanke-fri" og slippe å ordne alt selv, hadde jeg nok reist charter til Mallorca- Alcudia.

Sjekk solfaktor.com, der ligger det flust av charterturer fra alle norske flyplasser. Jeg skjønner at du er ute etter noe som andre har prøvd og anbefaler altså, men frem til du får noe spesifikke anbefalinger kan du jo sjekke den siden :)

Skrevet

Ville reist til tyrkia på pegasos royal!! DET er fint det,helt paradis:)

Vi skal der i mai!! :)

Skrevet

ja vi tenker litt på tyrkia, men hvor lang busstur er det til hotellet?

Skrevet

Det kommer vel an på hvilket hotell du skal bo på (",)

Vi reiser til Rhodos i sommer! (",) På det Sunwing hotellet der. Ca 4 timer med fly og 45 minutter til hotellet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...