Gå til innhold

Til dere som har kjøpt vogn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når i svangerskapet kjøpte dere? Ser jo at det er en del innlegg her på 2. trimmester fra de som har kjøpt vogn. Vi har funnet den vogna vi vil ha, men tør liksom ikke helt å kjøpe enda. Er 16+2 og alt virker greit, men likevel... :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. jeg bestillte vogn da jeg var i uke 13 etter en vellykket ultralyd. Bestillte en emmaljunga mondial duo i leather creame med matchende stelleveske. Denne vogna hadde de ikke inne så jeg venter enda. Kunne ta 3 mnd. Er nå i uke 19. Kjør på du!

Skrevet

Jeg kjøpte vogn da jeg var rundt halvveis i svangerskapet sist..

Kjøpte en nøytral farge, så den skal brukes av denne ungen også :)

Skrevet

Jeg bestilte min Emmaljunga vogn fra sverge i uke 22. Det skulle være inntil 12 ukers ventetid, men den ble hentet i uke 25. Er veldig fornøyd med at vogna er i boks.

Skrevet

Hei, vi solgte vogna vår i høst så vi møte kjøpe ny vogn, denne kjøpte vi i jan. har ikke termin før juli men fant den vogna jeg ville ha på salg så da kjøpte jeg den.

Har dere valgt vogn så hadde jeg kjøpt den.

Lykke til :)

Skrevet

Vi bestilte barnevogn i Sverige når jeg var ca 18 uker. Skal hente den neste helg og da er jeg 25 uker..

Syns det var hardt å vente så lenge med å bestille:))

Skrevet

Jeg kjøpte når jeg var ca 18-19 uker på vei. Husker ikke helt. Men det var fordi vi fant et kjempegodt tilbud på søskenvogna vi ønsket oss. Og i tillegg fikk vi prutet 1000 kroner til så da måtte vi bare slå til;) Det er jo bare å kjøpe vogn det. Er ikke alltid lett å la være når man først har funnet "the one";)

Skrevet

kjøpte vogn da jeg va 15 uker på vei :)

Skrevet

Vi bestemte oss veldig tidlig for vogn, men bestilte den først i uke 28 like før jul. Nå har den kommet og står på lageret i butikken, og der blir den nok stående frem til fødselen. Vi betaler ingenting for den før vi henter, og vi trenger ikke hente den hvis noe skulle skje... Det er mamma som kjøper og kommer til oss med vognen, og hun syns det er betryggende å vite at hun ikke trenger å betale for ei vogn hvis den ikke kan brukes ettersom de er så dyre. Og bærer så mye håp og drømmer med seg. Litt overtro kan godt hende er inne i bildet, men det er helt greit for meg. . .

Eneste er at vi nå skulle ønske vi hadde bestemt oss for en annen farge, men vi er så langt på vei at det ikke lar seg gjøre å bestille ny vogn med ny farge og forvente at den kommer før termin... Så blir det sånn det er! Og vi blir nok fornøyd :)

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...