Gå til innhold

bud over 2000kr for en 98 mod??? :-O


Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns den var drøy... Drit dyrt!!!Greit den har store gamle hjul framfor de lufthjula,men hallo,det har lite og si.Fy søren så mye bedre de nye vognene er..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2000

 

 

 

sliten

 

gikk litt fort

 

Skrevet

Ha ha, det var jo helt latterlig!

Skrevet

Jeg solgte min simo kombi -08mod for 2500 kr. Hmmm, jeg kunne jo forlangt det dobbelte skjønner jeg nå... hehe

Skrevet

He he.. tvilsomt at den blir solgt:)

 

 

Skrevet

Jeg skrev mail til selger, jeg bare måtte;)

Skrevet

ha,ha den var god...Den vogna kommer hun til og brenne inne med;)

Skrevet

Lurer på hvor selger har fått det for seg at hennes 98 modell er verdt over 2000 kr??? Hadde gitt max 500 kr for denne vogna og hadde da brukt den som sove vogn i barnehagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...