Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Syns den var drøy... Drit dyrt!!!Greit den har store gamle hjul framfor de lufthjula,men hallo,det har lite og si.Fy søren så mye bedre de nye vognene er..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 linken : http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21066841
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Og så får du en 2006 mod kjempe fin nesten ubrukt simo vogn til samme pris omtrent... http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21064975 Vel verdt pengene,i forhold til hun andre som skulle ha bud over 200kr for en gammel slien vogn...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg solgte min simo kombi -08mod for 2500 kr. Hmmm, jeg kunne jo forlangt det dobbelte skjønner jeg nå... hehe
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #7 Skrevet 23. februar 2010 He he.. tvilsomt at den blir solgt:)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Jeg skrev mail til selger, jeg bare måtte;)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 ha,ha den var god...Den vogna kommer hun til og brenne inne med;)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Lurer på hvor selger har fått det for seg at hennes 98 modell er verdt over 2000 kr??? Hadde gitt max 500 kr for denne vogna og hadde da brukt den som sove vogn i barnehagen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå