Gå til innhold

Nedtelling tirsdag 23. februar:))

Anbefalte innlegg

Skrevet

-3 dager og VENTER!!!!!!! Nå vil jeg se snuppen min snart!! Men ingen tegn i det hele tatt, så da skal jeg jaggu bestille meg frisørtime idag og håpe at vannet ikke går med farge i håret;))) hihi...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen gunnr78!! -og alle dere andre som er her inne.

- 2 dager på meg i dag -og absolutt ikke en smerte i sikte.. Tror kanskje styrtfødsel har noe for seg:))

Kos deg hos frisøren - jeg passer en haug med gutter i dag - min egen SFO -skal ta de med meg på ski --

Skrevet

- 4 dager på meg.

Har vel gått opp for meg at det blir nok marsbaby i stedet.

Har bare lurevondter hele tiden....

Skrevet

*55*

Skrevet

14 dager her.... Og ikke fare at den kommer før termin ... ;) Så her slapper vi av og koser oss - mens vi pusser opp kjøkkenet ;) hehe.... Lykke til alle sammen- er nok noen sin tur idag å ;)

Skrevet

11 dager igjen :)

Spent på hvordan det blir med en babyt og en på 20 mnd :)

Skrevet

-7 blir bare mer å mer skuffa for hver morgen jeg står opp med magen! åh, så kjedelig å vente!

Skrevet

39 dager:) syntes fortsatt tia går fort... er ikke lei enda heldigvis:)

Skrevet

17 dager igjen her... Kan ikke føde de nærmeste dagene siden mannen min er syk! (..og begynner å bli syk selv)

Håper om en uke eller noe. Er nokså lei!

Skrevet

Ble min tur å telle minusdager også, gitt.. -1 her. Og fødsel virker lengre unna enn noen gang.. på tide at hun begynner å høre på mammaen sin og kommer ut synes jeg :)

Skrevet

20 dager igjen!!!! Nå gleder jeg meg virkelig til nurket kommer til verden ja:-) Synes dagene går litt sakte nå, da jeg ikke klarer å tenke på annet enn fødsel og baby:o)

Skrevet

7 dager igjen. Masse vondter, men ikke de jeg vil ha og ikke vondt nok!! huff

Skrevet

19 dager igjen! Føles som om de kommer gå riktigt for fort da!

Skrevet

49 - ikke lenge til jeg er høygravid nå :)

Skrevet

29 dager igjen, og hver enkelt dag sneeeeeegler seg av gårde.. Jeg må finne på et eller annet for å få tiden til å gå, for dette er jo helt uutholdelig!

Skrevet

7 dager igjen... er sliten og lei.

Skrevet

12 dager igjen=)

Skrevet

6 dager igjen og lei av å vente. vil se guttebebisen min <3

Skrevet

-3 dager her, nå må han se å komme snart:-D

Ha en fiin dag alle sammen:-D

Gjest Mangebarnsmamma *høygravid*
Skrevet

37 dager igjen. Har det som flere her; kan ikke tenke på stort annet enn baby og fødsel, så føler meg litt ensporet;)

Kos deg hos frisøren, Gunn78:)

Skrevet

0... termin i dag men ingen tegn til fødsel.. jajjjjaaaa

Skrevet

7 dager igjen! Har masse vonde kynnere som stråler i korsrygg og nedre del av mage så håper virkelig på at jeg våkner en natt med kraftige rier :D

Skrevet

5 dager igjen her.

Forresten, Gunnr78, leste jeg i går at av babyene som fødes etter termindatoen (og de er visst i flertall), så har 95 % av dem blitt født i løpet av 9 dager - det virker kanskje uutholdelig lenge å vente likevel, men var i hvert fall ment som en oppmuntring. :-)

Skrevet

60 dager igjen, begynner allerede å glede meg til fødselen :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...