Gå til innhold

Stripping/ hinneløsning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurte på om det er noen som kan svare meg ,

I går var jeg hos Jordmor, å ble strippet. Så lurte jeg på hvor lenge det er normalt å bløde etter man er blitt strippet? Virker som om dette ikke har satt noen fortgang på prosessen... Har litt antydninger til tak i rygg og mage..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei. =)

Jeg blødde ikke etter strippingen. slimproppen gikk å det var blod i den,det kom litt samme dag å pittelitt dagen etter.

Har også hatt masse tak i magen å ryggen men ellers ingen ting. Ble strippet på fredagen. :P så det er vel bare å smøre seg me tolmodighet.

Eneste jeg har etter strippingen nå er veldigvondt i ryggen hele tiden,den er veldig øm.. Å termindagen er i dag,men trur ikke det blir noe baby ennå.

Håper du er heldigere ;)

Lykke til :)

Skrevet

Ble strippet på søndag, da blødde jeg bare littegrann når jeg tørket meg etter det første do besøket, men kjenner ingen forskjell.. nesten ikke kynnere engang.. er 1 uke på overtid, så er spent nå

Skrevet

jeg ble strippet(eller tøyd eller noe) både på trosdag og i går.Blødde litt forsiktig hele dagen etter strippingen og gikk hele dagen med murringer og kynnere... slimproppen gikk på fredag, dagen etterførste stripping. Jeg er også veldig spent. Hadde termin i går

Skrevet

jeg blødde i ca 5 dager etter stripping og ingen baby kom..:( ny jordmor time i morgen så satser på at hun kan bidra med noe da..:)

Skrevet

Jeg blør fremdeles å slimproppen gikk for noen timer siden.... Men det kan vel gå en uke å vel så det etter at slimproppen har gått også.. Men håper på det beste:) Har termin i morgen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...