nr2påvei:) Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Jeg lurte på om det er noen som kan svare meg , I går var jeg hos Jordmor, å ble strippet. Så lurte jeg på hvor lenge det er normalt å bløde etter man er blitt strippet? Virker som om dette ikke har satt noen fortgang på prosessen... Har litt antydninger til tak i rygg og mage..
Kabari med nr 1 på tur =) Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 hei. =) Jeg blødde ikke etter strippingen. slimproppen gikk å det var blod i den,det kom litt samme dag å pittelitt dagen etter. Har også hatt masse tak i magen å ryggen men ellers ingen ting. Ble strippet på fredagen. så det er vel bare å smøre seg me tolmodighet. Eneste jeg har etter strippingen nå er veldigvondt i ryggen hele tiden,den er veldig øm.. Å termindagen er i dag,men trur ikke det blir noe baby ennå. Håper du er heldigere Lykke til
konrad sin mamma Skrevet 23. februar 2010 #3 Skrevet 23. februar 2010 Ble strippet på søndag, da blødde jeg bare littegrann når jeg tørket meg etter det første do besøket, men kjenner ingen forskjell.. nesten ikke kynnere engang.. er 1 uke på overtid, så er spent nå
mammatiljonathan Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 jeg ble strippet(eller tøyd eller noe) både på trosdag og i går.Blødde litt forsiktig hele dagen etter strippingen og gikk hele dagen med murringer og kynnere... slimproppen gikk på fredag, dagen etterførste stripping. Jeg er også veldig spent. Hadde termin i går
leo83 Skrevet 23. februar 2010 #5 Skrevet 23. februar 2010 jeg blødde i ca 5 dager etter stripping og ingen baby kom.. ny jordmor time i morgen så satser på at hun kan bidra med noe da..
nr2påvei:) Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 23. februar 2010 Jeg blør fremdeles å slimproppen gikk for noen timer siden.... Men det kan vel gå en uke å vel så det etter at slimproppen har gått også.. Men håper på det beste:) Har termin i morgen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå