turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 23. februar 2010 #1 Skrevet 23. februar 2010 Er 36+5, og har brukt hjemmevekten under hele svangerskapet. Den har vist en ganske jevn vektoppgang på 10 kg totalt. Ble derfor ganske overrasket i dag (vane å veie en gang i uka) da den viste 2 kilo ned. Tror ikke det er farlig, det er godt med liv (og modningssmerter), men lurer jo litt på hvordan det kan ha seg. Noen andre som har vært borti det?
Cupcake! Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Gikk ned noen kilo på slutten sist. Tror det var fordi jeg gikk ut i permisjon, slappa mere av og dermed fikk mindre vann i kroppen. Så jeg tror ikke du trenger å bekymre deg for nedgangen. Jm holder jo track på magemålet ditt
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2010 Vann høres ut som en rimelig forklaring, tisset ekstremt mye søndagskvelden.Ringen som begynte å bli litt stram passer plutselig veldig godt igjen. Er ikke bekymret, var bare ikke forventet, så syntes det var snodig.
DK+2 Skrevet 23. februar 2010 #4 Skrevet 23. februar 2010 Jeg har og gått ned 2 kg (for en stund siden), så nå er jeg på startvekta igjen.. jeg er jo kjempefornøyd med ikke å ha lagt på meg noe, men samtidig er det jo litt rart, er jo tråssalt i uke 35. Lege og jm vet jo om det, så det er vist ikke noe galt, jeg har litt å ta av uansett, så regner med det er greit Har ikke mista alle kg fra forrige svangerskap heller, så sånnsett er jeg veldig fornøyd Høres ut som det er vann i kroppen du har hatt, og det er jo kjempefint at du har mista det, for det er jo ikke noe spesielt gøy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå