Gå til innhold

UL idag 12+4 viste...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... en sprellende liten tært som hadde 2 armer og 2 ben. Kunne til og med telle 5 fingre på den ene hånda ;) Skikkelig nydelig og alt sto bra til. Den lille vinket til oss og drakk fostervann. Herlig :D Hadde laaaange bein, men faren er 2 m høy så ser vel hvem den slekter på! Så lettet at alt så bra ut selv med blødning og svineinfluensavaksine rett før eggløsning. Den lille hadde også en tut og gyn var temmelig sikker på at dette var en guttetut :P Da kan det se ut som om magefølelsen min kanskje stemmer ;)

Men nå sitter jeg her og enten har jeg fått omgangsyken eller så har jeg fått tilbake svangerskapskvalmen og det ganske akutt. Trodde endelig den hadde gitt seg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER MED GUTT!!!! så moro. da er vi 2! Så flott at alt så fint ut. Nå kan du virkelig nyyyte sv.skapet. Stooor klem.

Skrevet

Å så herlig at alt så bra ut!!:):)

Spennende å se om det er gutt på den ordinære og:D

(får krysse fingrene for at du har fått en kjapp omgangsyke og ikke kvalmen tilbake:S)

Du må veldig gjerne legge ut bildene fra ul.. :):)

Skrevet

SÅ herlig da:)))))))))) Gratulerer!!!!!

Jeg var jo også på UL i går og ble satt til 12+4 så da blir det baby samtidig på oss:))))

Vi kunne også se 5 fingre på den ene hånda år den vinket til oss og at den tok skikkelig fart for å sparkem seg oppover og så suttet den på tommelen sin:)))) deiliiiiiig!!!!!

Skrevet

Tror det faktisk bare var graviditetskvalme for var helt fin når jeg våknet i dag tidlig. Dro ut for å handle litt og da ble jeg sånn dårlig som jeg alltid blir når jeg prøver å gjøre noe; super svimmel, kvalm og vondt i hodet. Er så usikker på hva jeg skal gjøre for skal til legen imorgen og har så dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt, men måtte bare dra hjem etter 45 min i butikken for formen var så dårlig og tviler sterkt på at jeg holder en 8 timers arbeidsdag da :(

Når jeg var ute og handlet i dag måtte jeg kjøpe en liten blå strikkejakke. Den kunne byttes så lenge lappene ikke ble tatt av. Skal se om jeg får bildene fra UL inn på pc'en for den var skikkelig nydelig altså ;)

Skrevet

Å så heldig du er som fikk en så bra ultralyd da!! Jeg var idag, 12+1 pga at jeg har mistet to ganger før og hadde noen småblødninger tidlig i svangerskapet. Denne UL var skikkelig dårlig! Så jo barnet, og at hjertet slo og den lille veivet med armer og ben. Men ellers lite å se. Kunne langt fra telle fingre og tær, heller ikke se hvilket kjønn. Hadde håpet se MER liksom, men var en fryktelig gammel maskin.... Lurer på om jeg skal bestille på en privatklinikk. Hadde jo ønsket uke 12 av 2 grunner. For det første for å sjekke om det var liv enda, men også for å kunne se på nakkefolden og se om barnet ellers så friskt ut... men det gikk altså ikke.

Gøy om du hadde fått lagt ut bildene dine. Mine er dårlige....

Jeg har også slitt med kvalme svimmelhet og brekninger. Men jobber enda da. Men har funnet ut at å spise ofte, spesilet frukt er det eneste som hjelper... Og ikke stresse unødig mye da!:-)

Uansett, lykke til videre!!!

Skrevet

Så kjedelig at det var gammelt apparat på UL Surfepia. Gyn jeg har gått hos har et veldig bra apparat og har tatt utvendig UL siden uke 9!

Var en kjempefin opplevelse og i går var første gang samboer'n var med og jeg tror det var morsomt for han også. Gyn hos meg måler ikke nakkefolden, men fikk beskjed at hvis de så noe unormalt så ville de sende meg videre og de sa alt så bra ut så da tror jeg på det :)

Jeg har gått til gyn pga problemer med å bli gravid og blødninger, så i går var min 4. UL. Riktignok har de andre sjekkene vært korte, bare noen minutter, mens den i går var litt mer omfattende.

Nå er jeg forhåpentligvis ferdig og har ikke planer om flere UL'er enn den ordinære. Mulig det blir noen senere pga risikofaktorer som svangerskapsdiabetes, stoooore barn i familien og seteleie på meg selv, men den tid den sorg.

Håper du får se mer neste gang :) De er så utrolig herlige å titte på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...