Gå til innhold

Noen som har hatt bihulebet. som gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Please gi meg tips til hvordan jeg skal komme gjennom natten!!! Kjennes ut som jeg har tannverk i halve ansiktet, det dunker og sprenger... Og jeg i allefall ikke ligge ned.

Er ikke tett i nesa, men var det for et par dager siden. har prøvd å skylle med saltvann i nesehorn, men får det ikke til å renne ordentlig igjennom, begynner bare å blø neseblod.. Paracet har null effekt. Ikke godt dette her altså! Nå er jeg lei av å bli syk mens jeg er gravid. Nylig vært igjennom vannkopper og brennkopper som jeg ble dritdårlig av og nå dette.. Er jo veldig lite medisiner man kan ta som gravid.

Synes synd på meg selv her jeg sitter.

Noen tips til å bli kvitt bihulebetennelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Gå til legen å få en pencilinkur. Jeg er akkurat ferdig med det nå. Pencilin påvirker ikke barnet så legen min. (Jeg fikk apocillin).

Har hørt at det går over av seg selv etter hvert, men det kan ta laaaang tid.Og det er jo så vondt, trodde tennene skulle sprenges ut av kinnet.

Lykke til:)

Skrevet

Var faktisk hos legen i dag, men da var det ikke så ille. Typisk. Får bestille ny time i morgen. Denne natten blir lang tror jeg.

Skrevet

ja det er grusomt. Hadde det rett før jul, fikk pencilin, men det kom tilbake rett etter den kuren. Være mer eller mindre syk siden november, og blitt ganske avhengig av nesespray for å kunne sove noe i det hele tatt. Vet at man ikke skal ta det, men må jo sove og puste da.. i tillegg til å være gravid med alt det fører med seg, så er det skikkelig ille å være sjuk!! all medfølelse til deg.

Skrevet

lurer paa om jeg har det samme! Begynte med en forkjoelelse, som varte en uke og da jeg vaaknet opp i dag morges var det sinnsykt vondt i oeret og som aa ha hodet under vann paa oeret. Har tatt paracet men virker ikke...er sinnsykt trykk i oeret og hoerer ingenting paa det!! Skillelig ille altsaa!! Er dritlei av aa vaere syk og gravid- er i uke 37 og fatter ikke hvordan jeg noen gang skal faa ladet opp batteriene saa jeg kan faa foedt om ikke saa lenge..er sur og lei meg..

Skrevet

Akupunktur!!!! ta deg en tur og få noen nåler:))

Skrevet

Fått en antibiotika-kur. får se om det hjelper! Gruer meg til jobb i morgen, er sykepleier og skal prøve å ikke bøye meg liksom -for da sprenger det i halve ansiktet...lykke til!

Skrevet

Legen min nevnte en nesespray som kunne brukes selvom jeg er gravid, men har glemt hva den het... Noen som vet hvilken det er?

Skrevet

En skal normalt sett ikke bruke ibux når en er gravid, men smerten ble så ille at jeg valgte å gjøre det allikevel. En paracet og en ibux hjalp meg gjennom smerte h******* på noe vis :)

Skrevet

ja har hatt det 2 ganger...fikk pencilin kur men funka ikke på meg,,,så da gikk jeg bare sånt ei go stund....er no jevla drit....

Skrevet

Dersom ikke første kuren virker må du få dyrket bakteriene så du kan få en som fungerer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...