lykkeligmor til to<3 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Eller er du i fødsel?? Krysser fingrene for at du er det;O) Her ventes og ventes det fortsatt...
♥Nemi♥ Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Ja, vi har jo ikke sett noe derfra i dag:o Håper du er i fødsel. Så håper jeg at det er vår tur snart gunnr78:)
lykkeligmor til to<3 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, det fortjener vi nå)))
♥Nemi♥ Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Ja, det synes jeg virkelig! Hvordan er formen?
lykkeligmor til to<3 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2010 hehe, formen er nok dessverre aaaaaaaaltfor bra Nemi;O) hva med deg??? skikkelig møkkalei av å vente nå da...
*SMASK* Skrevet 23. februar 2010 #6 Skrevet 23. februar 2010 Hei flickor!!! Jeg er her - uten tvil. Ikke et tegn på noe som helst annet enn at babyen min koser seg i hula si. Jeg trodde at du gunnr78 - ville være i fødsel disse dagene. Startet jo så kjekt med maserier den ene natta.. Ble det bare med den natta? Jeg har ikke vært innom noe som kan ligne ei ri en gang. Synes nesten det er merkelig fraværende. Jeg føler meg sprekere enn på lenge. Går lengre og hardere turer -er lett på foten og i pusten. Får ikke bekkenplager etter turer lengre heller. Ingen halsbrann, ingen leggkramper, sover godt. Hvordan har dere det?? Merkelig igrunn... Det positive er at permisjonen blir lengre Sist ble jeg "snytt" for 9 dager...
lykkeligmor til to<3 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2010 Der var du ja:)) Hehe, nei her er det heller ingen som helst tegn... Er også sprekere enn noen gang i svangerskapet, men halsbrannen blir jeg ikke kvitt! Såååååå møkkalei av gaviscon!!! Det ble med den ene natta med maserier, også er det en og annen hver eneste kveld. Men de har jeg sluttet helt å ha noen tro på, så kommer nok ikke til å vurdere å si fra til samboer engang før jeg har så vondt at jeg er i knestående;))) Kanskje det er stille før stormen for din del!!!!????))) Skal fortsette å krysse fingrene for oss alle her, men ser ikke ut som det hjelper mye... Men nå KAN det jo ikke være lenge til vi har snuppene våre, det er klin umulig. Men akkurat nå er jeg fullstendig overbevist om at elefantgenet mitt gjør at jeg kommer til å gå gravid iallfall et år til!!!! ha en fin dag alle:))) Får vi bare prøve å kose oss så godt vi kan, den som venter på noe godt... klem
*SMASK* Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 mmm... skjønner. Tror du vi kan være i slekt? - kanskje elefantgenet knytter oss sammen. Moren min har snakket om det der genet. Hun er litt stresset -fordi hun og forsåvidt resten av familien min skal til syden og bli der i tre uker om litt. Hun har aldri reist dit før -men satte som krav at turen måtte utsettes i god tid -slik at hun var hjemme når jeg skulle føde. He he he..... Halsbrann er ei ordentlig plage da. Hadde mye av det sist gang. Ble gående litt hjelpeløst rundt å knaske mandler. Fant igrunn ikke det perfekte botemiddelet den gang. Det jeg har nå som forts er plagsomt -er hevelsene. og særlig i hendene. Skulle hatt støtte hansker.. Får ikke gjort ting som krever finmotorikk i særlig grad. Håper det gir seg etter fødsel. Gruer meg litt til å stelle nyfødt med så stive store hender uten følelse. Det verste er at nå har jeg fjernet meg såpass mye fra fødselen -sånn mentalt merker jeg --- at når den først setter i gang, er jeg redd det blir litt som jula på kjerringa. Var veldig innstilt de siste to ukene fram mot termin -og følte jeg hadde jobbet godt med det i hodet. Har dere noen erfaringer eller tanker omkring smertelindring? Jeg har ikke prøvd epidural -og vet ikke om det er noe for meg. Fikk pudental blokk sist. Det var fantastisk
♥Nemi♥ Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 Synes det er dumt at vi enda er her. Jeg var også fullt forberedt på at ungen kom til å komme før terminen, siden mamma fødte søskene mine og mer før tiden. Men så har hun ikke ett strekkmerke engang, mens jeg ikke ser ut. Så ser ikke ut som jeg har arvet noe der i fra! Formen min er at jeg er sliten. Og babyen beveger seg så mye at jeg ikke får sove. Føler meg som gamlemor, og kvalmen er kommet tilbake (hadde hypermesis). Og nå tror jeg ikke på fødsel heller! Tenk dét, det går jo ikke an at noe skal komme ut av meg nå Ang. smertelindring så stiller jeg meg åpen til det, siden jeg er førstegangs. Jeg har veldig lyst til å være i badekar, og kan godt tenke meg lystgass. Men epidural vet jeg ikke helt. Vi får ta det som det kommer. Jeg vet bare at eneste smertelindring som funker på meg under menssmerter, er glovarme flasker. Håper vi føder før mars, jenter!!
lykkeligmor til to<3 Skrevet 23. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 23. februar 2010 Jaja, fortsatt ingen tegn...(( Men rakk iallfall tur til frisør, kaffe og shopping da:O) kjenner jeg er skikkelig sliten nå, så nå kan han like godt vente til i morgen så jeg får hvilt litt... Sist fødsel brukte jeg kun lystgass. Vil prøve badekar og akupunktur er den foreløbige planen denne gangen, vil helst unngå epidural men gutten er beregnet så stor at jeg holder alternativet litt åpent... Får se hvordan fødselen forløper og bestemmer meg etterhvert;O) Ha en fin kveld/natt, ønsker dere alle vondter;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå