Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Kjennes ut som jeg har tannverk i halve ansiktet. Hvordan i h... skal jeg komme gjennom natten? Er gravid, så veldig begrenset hva jeg kan ta av medisiner. Kan jo ikke ta nesespray en gang! Har prøvd å skylle med saltvann, men hjelper ikke. Er ikke tett i nesen, men var det for et par dager siden. Au...
Lille My*Overtid* Skrevet 23. februar 2010 #2 Skrevet 23. februar 2010 Akkurat hatt det og det er pyton-. Man spiser ikke penicillin med letthet når man er gravid, men det finnes tabletter som er helt ufarlig for gravide. Og nesespray og paracet er helt ok for en periode så lenge man ikke tar mer enn det står på pakken. Sørg bare for at du ikke tar ibux.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå