Gå til innhold

Noen som har lyst til å se på bloggen min?

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

HAR OPPRETTET BLOGG. juhu...:) Ei venninne av meg som sa jeg burde blogge. Det er så mye rart som skjer med meg mente hun. Hun har litt rett i det...har en tendens til å havne i merkelige situasjoner. Jeg er hjemmeværende med en 5mnd gammel baby, skal flytte og slanke meg. hahaha...greit og ha en blogg og få tømt meg, når det er så mye kaos i hodet:) Kom gjerne med tibakemeldinger på hva som kan bedres, hvis det er noen som gidder å gå inn:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje en ide å legge ved link til bloggen da?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

må kanskje skrive ned linken også da...sånn i tilfelle...huff...surrehue, det er meg det....:http://livetleravmeg.blogg.no/?c=1266874516

Skrevet

hehehe.. en bloggadr. hadde vært fint:)

Skrevet

Koslig blogg, blir artig å se hva som skjer der utover:)

jeg må si du ser ikke akkurat ut som en 30-åring, nesten så jeg trur du lurer meg litt;P (max 26).

Skrevet

Du er modig som legger ut bloggadr på et så hjerterått forum som anonymsiden på dinbaby!:-)

Når det er sagt, så synes jeg ikke du hadde trengt å bruke så mye airbrush på ansiktet ditt, og iallefall ikke på babyen! Det så bare veldig rart ut, særlig mot de naturlige uredigerte øyenbrynene og halsen. Og du hadde et mer enn pent nok ansikt til å tåle å være "deg selv" :-)

Lite innhold foreløpig, så vanskelig å si noe til forbedring som du spør etter. Men ser ut som en koselig hverdagsblogg.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

hehe...syntes det så ut som maleri det bildet jeg:) Og derfor tok jeg det på...men ser hva dere ser også...kanskje like så greit å bytte bildet:) Tusen takk for tilbakemeldinger...det var kjempekoselig dere tok dere tid til å innom:)

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Sånn...nå har jeg ikke "maleri" der lengere:)

Skrevet

bloggen var kjempefin.

Og huset deres er fint!:)

Skald ere pusse opp i den nye bolig da eller?

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Tusen takk:) Ja vi skal pusse opp. hvit, hvit og atter hvit:) Da blir det sikkert bra etterhvert, uansett hva slags hus vi ender opp med:)

Skrevet

Fin blogg:-)

Hvorfor vil dere ikke leie ut lenger?

Skrevet

Jeg liker bloggen din kjempe godt, det er godt å se ei dame som ikke tar alt så selvhøytidlig og kan ha det litt morro med livet:)

Men skal jeg pirke borti en liten ting da, så er det at du kanskje kunne gjordt det øverste bilde (alså det føste man ser når man åpner bloggen) litt smalere? Jeg syns på en måte at det stjeler det meste av oppmersomheten, og jeg syns faktisk tekstene dine er enda bedre:) Men bilde var fortsatt veldig fint, ikke noe på det alså.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Nei nå ble jeg kjempeoverasket...så utrolig koselig å få slike flotte tilbakemeldinger. Så skjønne dere er:) Jeg prøvde å gjøre bildet mindre, men da kom bare nesen og øynene med...Det så jo litt rart ut kan man si. Skal prøve å gjøre det mindre på et vis. Kan få hjelp av mannen min når han kommer hjem fra jobb...han er flink til å finne ut av ting på pcen:) Vi har hatt noe kjempedårlige erfaringer med leieboere og har blitt skremt av det:)

Skrevet

Vi hadde også det, så vi total renoverte leiligheten og dobblet leieprisen( og depositumet)- etter det var det bare ryddig folk som hadde råd til å leie.

Bare så fin skattefri ekstra innetekt. Får 7500 kr i mnd skattefritt- det er jo ca 15000 ektra i inntekt.

Gjest Nordavind fra sør
Skrevet

Det var jo lurt gjort da:) Hadde vi kanskje kunne ha gjort også...Men nå er det flere andre grunner til at vi vil flytte også. Får bare håpe vi får solgt. Har jo ikke vært noen som er intrs.i å kjøpe enda. Jeg syntes det er litt rart jeg da. Huset er jo kjempeflott og det ligger jo veldig sentralt her...hmmm...ja, ja...

Skrevet

Hei Nordavind fra Sør.

Vet ikke hvor annonym du ønsker å være, men ved å bruke samme bilde i bloggen som på fb(så at du hadde skrevet på wallen til "min kreftsyke søster" så er det ikke så vanskelig å finne ut hva du heter osv.

Men kaskje du vet det og ikke bryr deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...