lita* Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hva kan jeg forvente av en 5.klasse når de skal skrive stil/fortelling? Hvor langt bør jeg kreve at de skriver, krav til innhold og til rettskriving?
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 http://www.google.no/search?hl=no&q=Kompetansem%C3%A5l+norsk+5.+klasse&meta=&aq=f&oq= Last ned den øverste kompetansemåloversikten, der stod det en del...
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 ikke mye.. en disposisjon, 1-2 a4siden, innholdet blir ofte enkelt. Start f.eks med å arbeide med innledningen..Hvordan få den spennende...si også at du ønsker skildring og en spenningskurve..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå