Gå til innhold

HJELP! Beste tåteflaske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips til hvilke tåteflasker som er best? Prøvde Avent til eldstejenta vår, det funket dårlig og hun fikk vondt i magen og sluttet raskt å ta flaske. Skal prøve flaske til lillegutt om to uker og trenger råd! Noen som har prøvd Nuby? Dr. Brown? Tommy Tippee? Eller iiamo? Eller har andre forslag?

Supertakknemlig for hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi brukte kun mamflasker med ultivent-smokker. guttungen her ville heller ikke ha avent. luft i magen, dårlig sugetak på smokken. med mam så gikk flaskematingen som en drøm;)

Skrevet

Brukte Dr. Brown veldig fornøyd med disse, hjalp på vår gutt, å skal bruke disse på 3 mann.( Planen min iallefal )

Skrevet

Første mann likte dr.brown, men de ville ikke neste ha.. Han likte Nuk, tredje full ammet jeg til han var 8 mnd. Nektet noe som helst annet. Prøvde alle flasker og mat.Kom over Tommy Tippee, da tok han den. Kan jeg velge, så vil jeg ikke bruke Dr.brown. Syntes det er så mange deler på de.

Tror en grunn til at det ikke har vært lett å begynne med flaske, er at jeg har introdusert det for sent. Skal begynne tidlig og gi flaske med jevne mellomrom denne gangen! For å ikke kunne gjøre noe alene på 8 mnd var en stor utfordring!!

Skrevet

vi har stort sett brukt avent flaskene til vår gutt og det går veldig fint.

men jeg syns dr.brown flaska var god da han hadde 4mnd's kolikk.

(litt klønete med mange deler ja)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...