Gå til innhold

Godt betalt jobb = bortskjemt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at enkelte her mener at man er bortskjemt dersom man tjener mye og har en del penger å bruke på "dilldall" hver måned. Nå skal man selvsagt være forsiktig med å klage når man tjener mer enn de fleste andre, men man er jo ikke bortskjemt...

Jeg har jobbet hardt for å komme dit jeg er i dag mht jobb og økonomi, og har det bra økonomisk, selv om jeg gjerne skulle hatt mer. Men jeg er ikke bortskjemt - det handler om at forbruksvanene endres etterhvert som man har mer penger å bruke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man er ikke bortskjemt fordi man har jobbet hardt og kommet langt, nei.

Men man er bortskjemt om man sitter med maaaange tusen som man kan bruke på "dill" og fremdeles mener at man har sååå dårlig økonomi.

Skrevet

Enig med 22:15, HI har nok ikke lest den andre tråden så veldig grundig. Det var selvmedlidenheten etter å ha blåst 13000 kr på dilldall i løpet av tre uker det ble reagert på. HI i det andre innlegget mente hun hadde dritdårlig økonomi siden hun hadde brukt opp alle pengene sine.

Mange kan overtrekke kontoen og mangle økonomisk sans fra tid til annen, men de fleste forstår at det er ens egen feil at det skjer. Nå hadde ikke HI mer enn 10000 utbetalt heller, det var mannens inntekt som ble brukt opp på dilldall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...