Gå til innhold

En liten tanke....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min lillebror var venn med jenta som ble drept i Asker nå i helgen, og alle er preget av sjokk og vantro. Det som er ekstra ille i denne saken er at en liten jente på 9 mnd mistet mammaen sin.

Når noe slikt skjer, så får man et helt annet perspektiv på livet. Jeg ser på min lille datter, og er så glad for at jeg kan få være tilstede og oppleve henne. Jeg må innrømme at jeg har latt denne saken gå veldig inn på meg, og jeg håper min datter får beholde sin mamma lenge.

Så selv om vi er slitne og oppgitte til tider, så håper jeg vi alle forteller og viser disse små hvor høyt vi elsker dem....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker mer på at den stakar jenta har mistet mammaen sin, og at pappaen hennes ikke bare er en morder, men er den som har tatt fra henne mammaen. Håper det er mye familie rundt den lille jenta som vil ta seg godt av henne...

Men ja, det er klart at vi må huske å ikke ta det som en selvfølge at vi får se barna våre vokse opp. At vi ikke må glemme å glede oss over alle deres små framskritt og gleder, og at vi må nyte til det fulle all den nærheten og kjærligheten vi er så heldige å få overøse dem med :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...