Gjest irismor Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hva menes det med at Norwegian tar betalt for frakt av innsjekket bagasje? må jeg betale enda mer for å få med bagasjen på flyet? Sitter og bestiller reise til Budapest.
Zitro Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Håndbagasjen er kostnadsfri, men skal du ha med deg kolli utover dette så koster det litt ekstra...sånn er det ihvertfall når mann min flyr innenlands. Sikkert likt på utenlandsflyvninger...
frk Nilsen Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Skal du ha med mer enn håndbagasjen når du flyr med Norwegian må du betale. Tror det er 40- 50,- pr. kolli (20kg) Du må også betale for setereservasjon, hvis du vil velge sete selv.
LilleTrilleMille Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Betalte 60 kroner pr vei til utlandet for hvert kolli. Kunne ha med opp til 2 kolli pr person.
Gjest irismor Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Suverent, takk for svar. Skjønte at jeg måtte betale for alt utenom håndbagasjen, men begynte å lure når det poppet opp igjen når kortet skulle dras. Har reservert seter frem og tilbake. Synes det er greit når vi reiser med søta. Leste akkurat i VG i dag om en familie som hadde blitt spredt over hele flyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå