*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hva tenker dere når dere ser det?
millie+2klumper Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Oh my god hvorfor viser dere dere på tv?? tenker jeg..
Annci<3 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 nettopp fordi folk skal tenka "oh my god" og fortsette å se det pga det er så idiotisk (mange ganger)
ano`num *17.03.10* Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 At det er synd i enkelte av jentene som sier og gjør som de gjør offentlig og får igjen for det om noen år. Da har de blitt mer modne og angrer på mye av det de har sagt og ment, men alle har hørt, sett og husker; så de kommer ikke unna ;/ Var 16år første gangen selv, og er sjeleglad for at jeg ikke delte alle mine tanker på samme måte som de jentene der. Kjenner meg igjen i mye, og er glad folk ikke vet at jeg tenkte slik den gangen!! Så lurer jeg litt på enkelte av foreldrene...... Ting de sier og gjør. Forhåpentligvis blir det trigget frem hos de alle. Er redd de fleste av jentene vil angre om noen år.
Emilia m ♥j08, g10+maispire12♥ Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Uff.. mest pinlig bare. At de fleste virker veldig ressurssvake, og bare opptatt av å fremstå som veldig kule. Blir flau på deres vegne. Og handler ikke serien om det å være ung mor liksom? Hva er poenget med å vise så mye fest da? Vi kunne sett litt mer av jentene sammen med barna synes jeg..
♥Nemi♥ Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Synes det er trist. For alt blir klippet sammen slik at de skal de dumme ut, og underholdningsverdien skal være høy. De blir oppfordret til å prate om fest, fyll og dumme ting. Noen blir også oppfordret til å feste.
Cupcake! Skrevet 23. februar 2010 #8 Skrevet 23. februar 2010 Tenker egentlig ikke så veldig mye annet enn morsom underholdning Tror nok at disse personene ikke lider særlig mye av dette programmet når de runder 30. Jeg vet hvertfall med sikkerhet at jeg ikke kommer til å huske noen av dem om ti år. Og de fleste av oss endrer oss vel på ti år.
tiril Skrevet 23. februar 2010 #9 Skrevet 23. februar 2010 tvnorge er en av de mest patetiske tvkanalene....
Christine209 Skrevet 23. februar 2010 #10 Skrevet 23. februar 2010 Ble skikkelig sjokkert når jeg såg hun på 16år som var gravid med han på 27/28, og han hadde tatovert navnet hennes på HELE underarmen. Tror ikke de hadde vært sammen i flere år heller:S
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 24. februar 2010 #11 Skrevet 24. februar 2010 Jeg tenker at jeg føler meg skikkelig gammel med mine 30 år i forhold....Og at jeg er glad det ikke er meg. Dømmer de ikke for oppførselen, men jeg er glad jeg ikke var i samme situasjon når jeg var så ung. Jeg forventer ikke noe annet enn det jeg faktisk ser når jeg ser de. Alle har vel vært 16 år og hatt masse rare tanker og ideèr på den tiden. Hadde det derimot vært ei på 30-35 år som oppførte slik som enkelte av de SÅ hadde det vært patetisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå