Gå til innhold

Mange her som har to vaskemaskiner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som vi skal bygge på huset og endelig får stort vaskerom så vil jeg investere i en vaskemaskin til:)

Vet mange har det og ALLE sier de ikke ville vært foruten.Hvem liker klesvask og hvem vil ha den gjort på kortest mulig tid:)

I will :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke to, men tanken har hvert der noen år ,siden vi er 7 i familien. Men nå kjøpte vi oss en Miele og da er savnet etter 2 maksiner borte.

Skrevet

Klarer meg mer enn nok med en vaske maskin. Har noen venner med 2 små og 2 store barn i tillegg til seg selv (6 stk i familien) og de klarer seg mer enn nok med 1 vaskemaskin de også =)

Vi er foreløpig bare 2+2 men vasker ikke klær hver dag... med mindre vi har hatt helgebesøk (da vasker vi jo sengetøy og hånkler de har brukt en av de første dagene)

Skrevet

Vi er 2+2, og klarer oss i massevis med en maskin.. Vasker ikke tøy hver dag, i snitt to ganger i uka. Da går maskinen igjennom 4 runder ( mørkt tøy, lyst tøy, ulltøy og hånddukerIvaskekluter/gulpekluter osv)... Også kommer sengetøy i tillegg..

Skrevet

Om halvannen måned får vi oss to maskiner. Men da er vi også 4 voksne og 5 små under samme tak =)

Skrevet

Vi har to og en tørketrommel.

Kunne klart oss med en, men guri så kjekt det er å ha det dobbelte.

Skrevet

Vi har en Bauknecht som tar 8 kg og har også en Miele som tar 6 kg, men fakisk så har Miele'n stått ubrukt i et par år nå siden vi uansett kjører fulle 8 kg maskiner og når vi kjører 2-4 slike maskiner pr dag går det fint. Miele'n er med bedre ullprogram da så kan nok hende vi tar den i bruk igjen snart for ull og annen småvask.

Men kan ikke si vi egentlig følte noe behov for to maskiner for "et par barn siden", men kjekt med stor maskin til dyner, soveposer etc.

Hadde vi hatt familie i standard str. hadde vi også da helt klart prioritert en stor maskin fram for to mindre maskiner.

Skrevet

Vi har stort vaskerom med 2 Miele vaskemaskiner, stor tørketrommel

samt et stort tørkeskap. Jeg vasker bare tøy 1 kveld i uka, synes det fungerer veldig bra. Kunne aldri tenke meg ha tøy hengende til tørk på bad eller soverom hele tiden, ikke bra for inneklima.

Og for dere som syntes dette hørtes luksus ut, neida det er et fellesvaskeri! Hurra for gode tanker fra boligbygg fra 50- tallet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...