Petrine C",) Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Skal til frisøren med min 4 år gamle gutt i morgen, har så lyst på noe tøft noe. Klipper alltid vanlig guttefrisyre. Har dere noen tips?
LadyLuck & Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 mini er ganske tøff på håret.. pinn kort, men med noe forhøyede "vipe" striper (om du vet hva jeg mener) Fikk sjokk da jeg henta hen hos faren, men nå når det er litt jevnere syns jeg det er kjempetøft
lille je Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Her klippes treåringen etter prinsippet "så mye som mulig så det blir lenge til neste gang", så her er det kort all over:)
M@mm@ til gutt og jente Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Jeg har bolleklipp på min 4åring.Tøft syns vi og han med.Har spurt om vi skal klippe helt kort men det er visst ikke tale om.Greit for meg!
erteposen + 4 Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Mine er langhåra som i HM katalogen, men jeg tror nok eldstemann er på vei mot en "moods" look med nesten barbert på siden, langt på toppen og lang lugg.
lengter daler ned i skjul... Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 bolleklipp? langt øverst og kort nedrest? sånn som gutt hadde før?
Gjest MariRari Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Langt og viltert. Min 5-åring er velsignet med verdens nydeligste, tykke, krøllete hår. Shampo, balsam og hele pakken må til. Klipper det litt kortere innimellom, men aldri kort, om du skjønner. Akkurat nå: lugg som går skått ned på sidene og bak. Ganske rett bak. Før jul hadde han skikkelig hockey-veis. Helt herlig! Yngstemann har foreløpig ganske lite hår, bare en del akkurat i nakken. ser ut til å bli krøllete det også. Blir spennende å se. Jeg syns forøvrig at folk klipper guttene sine altfor kort. De har jo så nydelig hår når de er små, la det nå få vokse litt da folkens:-)
Ranveig R Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Han hadde hockeysveis lenge, men eg har gitt opp fordi frisørane berre ikkje klarar å følge instrusjonane. "Behold lengden i nakken" burde vere ganske klar og tydeleg, spesielt når det er gjentatt maaange gongar. Og guten kom ut med jevnt like langt over heile hovudet to gongar på rad. No er han barbert på sidene og hanekam eller "rufsekam", alt etter som kva han vil på midten (dvs akkurat NO er det "langt" på sidene, så må enten barbere han eller vurdere hockeysveis igjen). 4 1/2 år, har hatt det slik siste havåret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå