Gå til innhold

Slo ELtest ut på noen når de var gravide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikm imorgen,å tok eltest fredag,lørdag og da slo de ut men ik like sterk som teststreken.

Vært på do mange ganger idag å tok en eltest me veldi nylaget urin istad å da var det en ganske så sterk strek der,nesten like sterk som teststreken..får vell ploppe en graviditetstest imorra.

gad blir gal av å vente å ikke vite!!

håper på mange positive svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For at en EL test skal bli positiv må kontrollstreken være minst like sterk eller sterkere enn teststreken, så dine tester har ikke vært positive hvis ikke streken er sterkere. Dessuten er det nesten umulig for en EL test å være positiv før IKM da du må ha MYE høyere nivå av hcg i kroppen for at EL test skal bli positiv ved graviditet - dvs flere dager etter IKM kan EL test bli positiv ved graviditet.

Skrevet

Hos meg slo el testene ut da jeg var gravid:) Så det er ikke umulig! Håper du får en positiv gravitest i morgen!!Masse lykke til!:)

Skrevet

titter inn fra 3.trimester:) jeg hadde mistanke om at jeg var gravid,hadde bare el-tester i skapet(bestillte g-test på nettet,ventet på de i posten...)og tok en med morgenurin,knallsterke streker! hadde mangen så tok fire til samme dag med utvanna urin og alle slo ut positive!!! da begynte hjertet å banke;) hadde ikke hatt mensen på en stund,men har pcos så ofte mensen uteble.... tok en g-test to dager etter og jaggu ble den ikke positiv med en gang!!! så det kan skje ja,ikke tro noe annet=) men jeg var 7,5 uker gravid når jeg testet med el tester da.... men uansett,lykke lykke til:)

Skrevet

jeg tok EL-test når jeg var ca 4 1/2 uke på vei.. og de ble helt sterke med engang:) jeg gjorde d kun for moro skyld, for å teste d ut:) visste fra før att jeg var gravid..;)

Skrevet

gravidfotball:har hørt ifra flere et eltestene slår ut før gtestene fordi de er mer sensitive,men det er så mye forskjellige svar så tør ik tro noe som helst. Så får bare vente å se imorra når jeg tar graviditetstesten å se om det skjer noe på den;)

Skrevet

hoppsideisi:slo de ut før eller etter ikm hos deg?:)

Skrevet

Hos meg slo de ut tre dager før IKM,men tror jeg har høyt nivå av hcg tidlig i svangerskap for har alltid testet positivt en stund før IKM og hatt mye symptomer veldig tidlig...

Ta en graviditetstest i dag så vet du sikkert! :) Masse lykke til,hold oss oppdatert!:)

Skrevet

Da jeg skulle ha nr 2 opplevde jeg at EL testene slo ut positivt i over en uke (testa hver dag). Noen tipsa meg om å ta en graviditetstest å jaggu var jeg gravid. Dette var å før IKM.

Skrevet

takk for svar jenter:) dere er såå heldige som er her inne altså;)

tok en gravidtest imorrest å den lyste negativ,har ikm idag eller imorgen så da er jeg nok ikke gravid å var veldi forberedt på det!

for ville jo tro at siden de slo ut på eltestene at om jeg var gravid ville det slå ut på gravitestene og?

jaja er bare å smøre seg med tålmodighet,være positiv å vente til det skjer igjen;);)¨

lykke til med svangerskapene deres å blås masse babystøv til mere er dere snille;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...