Gå til innhold

Storesøster,lillesøster å en sliten mor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn, dem går ibarnehage og på skole,men i dag var en tøff dag å det har jeg hatt mangen dager av.Jeg har ikke det sosiale nettverket rundt meg av venner å naboer som jeg kan bare spørre om hjelp til barnepass feks,ikke noen besteforeldre,tanter etc.Jeg blir sint når jeg er redd for att storesøster skal skade sin lille søster.Hun er nesten 10 år å jeg kunne aldri latt henne se til sin 3 år gamle lillesøster utendørs.Kan ikke gi bekjed til storesøster att dem ikke skal hoppe i senga vår for det storesøster gjør det gjør lillesøster så ler storesøster å tenker ikke på konsekvensene.Sengen vår er høy å stor å faller man i gulvet der kan det gå ille da det er mur under parketten.Lett å få min lille engel til å gjøre småting men storesøster er bare ulydig å slem hver dag selv om hun vet hun får belønning vist hun er snill.Ved matbordet skal man ha matro men storesøster tuller å gjør dumme ting som hun får lillesøsteren til å gjøre,så ler dem.Jeg mister matlysten.Nå fikk jeg dem i seng før tiden for nå orket jeg bare ikke mere.Jeg ble sint,frustrert,svetter å er småsjelven.Alt jeg gjør tar en evighet,spesielt oppvasken for når skjørla er full må resten taes med hånd å ungene roter å rydder ikke så jeg får dobbelt jobbing å blir enda mere sliten.Ikke tro litt en gang jeg skal gjøre en shitt på min dag,når jeg må gjøre alt for alle her å ingen gjøre noenting for meg.Nok er nok.Er jeg den eneste uheldige her inne?Glem min kjære han bor mere på jobben enn han er hjemme å da kan jeg ikke be han om noe særlig når han kommer hjem da er han sliten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...