Gå til innhold

hva skjer...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hatt et utrolig enkelt og greit svangerskap så langt og er nå kommet til uke 38+2. Har vært så greit å være gravid synes jeg at jeg ikke er lei i det hele tatt, men idag har jeg hatt så sinnsykt vondt. Klarer nesten ikke å gå for det gjør så vondt i skambenet. Er bare så vidt jeg orker å bevege meg i sofaen fordi smerten iler gjennom underlivet ved den minste bevegelse.. Hva kan dette være? Føler rett og slett at underlivet skal falle av :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ting skal jo løsne litt før fødsel, så det er ikke det du kjenner da? Bein og sener må strekke seg for at det skal være mulig for barnet å komme gjennom.

Skrevet

det er godt mulig. Jeg er førstegangs så jeg vet ikke helt, men jeg håper hvertfall jeg slipper å gå sånn i to uker til. Da blir jeg antakelig sengeliggende siste tiden..

Skrevet

Du er heldig som ikke har fått det tidligere!

Jeg har hatt det sånn i flere uker nå (er i uke 36), men det kommer og går heldigvis, det er ikke like ille hele tiden.

Skrevet

uff, stakkars deg :( Håpte kanskje litt på at det var et tegn på at fødselen nærmer seg, men men :) får bite det i meg og satse på at det går over snart!

Skrevet

Sånn har jeg også hatt det i de siste dagene. Er 39+2.

Jeg er også førstegangs som deg og har hatt et veldig enkelt svangerskap uten plager.

Di siste dagene nå har jeg hatt masse kynnere, litt mensmurringer, litt kvalm og omtrent konstant vondt like over skambeinet!

Håper det er tegn på at noe skjer etterhvert, har lite lyst til å gå på overtid! hehe

Skrevet

Det høres nesten ut som bekkenet..... Bekkenløsningen som plutselig kjennes ?????!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...