Gå til innhold

Anbefaling ul i Bergen?


helixxx

Anbefalte innlegg

Hei;

 

noken som har tatt privat ul i Bergen og kan anbefale noken? Eg vil gjerne ta ul i ca veke 10-12 for å sjå kor langt eg faktisk er på vei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei =) Jeg var på Volvat i uke 12 da jeg gikk gravid sist for 7 år siden. Tror jeg betalte 800kr og fikk med 3 flotte bilder =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ei venninne av meg var på tidlig ul på majorstuaklinikken. Og hun var kjempefornøyd!!!! Vet det tidligere har vært blandede følelser for de der, men hun mente de var flinke. Og de fikk med utrolig klare bilder av babyen hjem. Hun var 11-12 uker på vei.

Men.. du kan jo ringe dem og høre?? Eneste jeg vet om i hvertfall, også er det mye kortere venteliste enn på Volvat. Selvom de sikkert er helt supre der ute og!!

 

Majorstuaklinikken 55 54 40 90

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Googlet litt og fant dette :

 

Anbefaler sentrumslegene, veldig symptatisk og flink mann som tar seg god tid. Ellers hvis du vil ha en enkel ultralyd for å se og sjekke litt, kan du bestille UL hos Alfa Helse. Helt enkelt utstyr. Volvat og Majorstuaklinikken har også tilbud om privat UL. Den sist nevnte har også 3d UL, er vel den eneste klinikken som tilbyr dette i Bergen. Aleris på Bryggen har også ultralyd, hos en lege som heter Camilla. Hun er veldig flink.

 

Sentrumslegene på togstasjonen er virkelig å anbefale!! dessverre litt dyrt, cirka tusen kroner, men dyktig gyn med nytt utstyr, storskjerm en får se på og sending av bildene til deg per epost veier godt opp for prisen!!

 

Det billigste alternativet her er Alfa Helse (tror legen heter Trude), ca. 500 kr mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen på Alfahelse heter Trude ja! Koster 600 kr, og de har kort ventetid! Jeg bestilte time i går, og har vært på UL i dag...! Fikk nok litt kjapt time pga småblødninger, men ellers hadde de timer neste uke også.. Var egentlig veldig fornøyd, enkelt og greit, fikk se det lille hjertet! 600 kr er billig for å få så mye løftet av skuldrene! Har roen på en helt annen måte etter å ha sett det lille hjertet banke...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...