Gå til innhold

Alt føles så lenge til !!!


Snart mamma til 2 herligste :)

Anbefalte innlegg

Sitter her og tenker, alt føles så utrolig lenge til. lenge til 12 uke, ennå lenger til uke 20, og ennå lenger til de siste 8 ukene, og hvertfall lenge til termin 19 okt!!

 

Det føles så ufattelig lenge til, og tiden akkurat nå går veldig sakte! Om en time tenker jeg sikker helt annerledes "gravidsymptomer :P".. Håper tiden begynner og gå litt fortere snart, og at vi her inne snart når den første milepæren på 12 uker :D..

 

Og når jeg sitter ruger i uke 38, sitter jeg sikkert og flirer og himler med øynene når eg tenker på hvordan jeg tenkte, "for tiden har jo fløyet !!!"

 

Håper ventetiden blir rask og smertefri for dere alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Store hjerner tenker likt! ;)

 

Har akkurat samme tankene som deg,men jeg inbiller meg at det kommer til å gå raskere når våren kommer for fult og man kan begynne å vise frem magen sin. Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også er fryktelig utålmodig! Vil bare komme meg over 12 uker i første omgang, for å minske fare for at noe galt skal skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror og at når vi kan vise frem magen, og solen titter frem vil alt gå fortere ;) ;)! Å tenk den gode grillmaten.. Mmmmm, der fikk eg lyst på grillmat.. #gledeglede#.. Hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaargh JA. Tiden bare sniiiiiiler seg av gårde.

Det føles som jeg har vært gravid en evighet alt, og oktober virker årevis unna. STØNN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk at 12 uker er såååå lenge? !

 

Jeg som mest av alt har lyst til å rope ut "JEG ER SÅ GRAVID!!!!!!!" Hehe, men etter 2 SA'er må jeg nok holde tett en stund til... Blir desto mer morsomt når man KAN fortelle det, da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går så... treigt! Hver dag tenker jeg på hvor langt jeg er på vei, og i dag er jeg bare 6+1!

Det er jo hele 6 uker til jeg er der! (på 12 uker altså)!

Mannen min vil vente lengst mulig med å si noe, men det er jo så vanskelig å holde på en slik hemlighet! Magen min er så oppblåst at det eneste som går på meg er treningsbuksa, selv om jeg har gått ned i vekt! Så det spørs hvor lang tid det tar før noen kommer med spørsmålet! Føler meg som en flodhest! :)

Det er jo greit å vente litt da, for man klarer jo ikke å slappe av før man har pasert 12 uker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...