Gå til innhold

Noen unge førstefødende jenter i Oslo som vil treffes?


MAJA26

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kan ikke se at det er noe treff i Oslo for oss som skal føde i september 2010. Jeg er selv 26 år, har mange spørsmål, aldri vært gravid før og fått termin den 20 september 2010 idag. Kanskje det er noen der som har lyst til å treffes i Oslo? Jeg er sykmeldt fra jobben de to neste ukene siden jeg har vært så dårlig og kastet opp en del i det siste.

 

Jeg bor i Oslo vest og tenkte kanskje treffes i sentrum eller majorstuen?

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 28 år, førstegangs, bor like ved CC Vest og fått plass på Riksen 26. september - hadde vært hyggelig å møte noen likesinnede :)

Har enda ikke fortalt det til noen...jobber fortsatt 100 % og er dødssliten om kveldene, men jeg vil gjerne møte noen å skravle med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år og førstegangs:) Bor lamgt øst i byen, men jober jo i byen så hadde vært en mulighet å møtes eter jobb... Eller en helgedag:)

Skal på første kontroll i morgen, men "min" termin er 8.september. Nådde den magiske 12 ukers-grensen i går:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

 

Jeg er 27, bor på Torshov og gravid med termin 6. september. Det hadde vært veldig koselig å treffes, så jeg er med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en gang neste uke? Jeg er som sagt sykmeldt så passer meg når som helst - men ser de fleste er i jobb så kanskje rundt 17 er mer passende tid - hva med neste onsdag? Synes det er slitsomt å være kvalm :-(

 

Jeg har vært dødssliten etter jobb og har null energi. Kastet opp så mye i det siste at jeg måtte sykmelde meg og få ro og hvis det fortsatte var det snakk om innleggelse for å få næring sa legen :-)

 

Føler jeg lyver om min "sykmelding" på jobben. Noen som tenker når de har tenkt til å gi beskjed på jobben? Jeg er litt usikker. Må man si det når det er gått 3 måneder for å gi jobbe tid til å finne en erstatter eller kan jeg vente til det virkelig synes på kroppen?

 

Mange spørsmål jeg har så hyggelig å dele med andre førstefødende.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MAJA26:

Du "må" ikke si det før 3 måneder før du går ut i permisjon....så du kan bestemme helt selv når du føler det passer for deg:)

 

Onsdag neste uke klokken 17 passer for meg.

Send meg gjerne en PM med telefonnummer, så kan vi tekstes (noe som gjerne er litt mer effektivt enn BiM:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send gjerne meg en PM også. Onsdag 3. mars passer fint for meg også, og kl. 17. Kan vi møtes ved Nasjonal/Majorstua ett sted? Nær offentlig transport?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jg er 28 og gravid for 1gang med termin 27sept.

Har nettopp vaert hos jordmor og fikk ikke vite det jeg ville, så jg ble sittende med en del spm. Hadde vaert greit å samles og snakke sammen. Passer med 3mars t meg og (hvis ikke jg blir altfor sliten etter jobb). Har dere facebook by the way? kan jo snakkes der og:)

jg er Mila Simonstad (dere kan finne meg der)

Mila

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Kan ikke si jeg har sett noen jeg heller, hadde vært hyggelig med treff.

 

Selv er jeg 28, bor på Manglerud og jobber like ved Berg/Ullevål.

 

Er jo greit med kollektivt her, er fleksibel på når/hvor :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei milingua og Astrid - Mari:)

 

Foreløpig tid og sted: onsdag 3.mars kl 17. Møtes et sted rundt Nationaltheateret tenker jeg.

 

Koselig at dere vil være med:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere har blitt engie om tid/sted hadde det vært hyggelig å få vite det. Jeg jobber i sentrum og vil prøve å rekke et treff etter jobb - hvis jeg rekker det! Har hatt noen hektiske dager på jobbmen håper at det kan roe seg litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei!!

 

Flott å se at noen av dere september-mammaer ønsker å møtes i morgen.

Siden det er litt stille på denne tråden tar jeg litt tak og sier at de som vil henge seg på sender meg en personlig melding med mob.nr. så tekster jeg dere i morgen ang møtested.

 

Regner fortsatt med at kl 17 passer for de fleste:)

 

Hjertelyd: håper du rekker de:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Ble det noe treff på dere? Jeg blinkset ned litt, og skev ned torsdag 4 i steden for i dag.... uff, ble skuffet merker jeg!

 

Er veldig klar for treff senere om noen har lyst! :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle: Det ble ikke treff pga ingen som kunne når det kom til stykket. Hyggelig om noen kan arrangere BIM-treff. Selv er jeg alt for opptatt med jobb til å kunne ta det på meg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...