Gå til innhold

hjelp ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

idag kjente jeg noe ubehagelige ting i livmora.. det var akkurat som jeg måtte skikkelig tisse (men hadde just vært på do så det var ikke det).. det føltes som noe pressa på livmora eller noe.. noen som har vært borti lignende??

 

var på svangerskapskontroll idag, spurte legen om han kunne høre etter hjertelyd, og det gjorde han. fant ikke noe, men han sa det var helt normalt for det kunne være litt tidlig enda. er 11 uker. han sa det er litt forskjell på apparat til apparat, og det kommer ann på åssen livmora og ungen ligger inni der. så han sa jeg ikke skulle bekymre meg. han sa forresten fra om dette før han begynte å leite, .- at det ikke var sikkert han kom til å finne noe.. allikvel er jeg litt bekymret! flere som har hatt det sånn??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også slike "stikkinger", eller det er iallefall det JEG vil beskrive det som. Og jeg nevnte det for legen, og han kunne avkrefte mistanken min om at noe var galt. Han sa at det trolig var morkaka som strekker på seg, og livmora som stiger. Og det ER mye som skjer inni der, så litt prikking, og stikking og buldring , tar jeg som gode tegn jeg. (= Så lenge det er moderat da vel og merke. (= Varte det lenge eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge deler høyres veldig normalt ut, både at legen ikkje høyrte hjertelyd og at det gjer vondt i livmora. Det siste er som ho over sa fordi livmora strekker og tøyer på seg, det første er fordi fosteret ikkje alltid ligg så enkelt til for å høyra noko så tidleg. Legen eg går til nektar å lytta før MINST 14-15 veker, for ho seier at det er så ekstremt sjeldan det går an å høyra noko før dess, sjølv om alt er tipp topp og 100% i orden.

 

Så slapp av, pust ut, og gled deg over at du allereie er 11 veker på veg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...