Gå til innhold

Ikke helt i slag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg uggen i dag asså. Svimmel og føler jeg besvimer av og til. Småkvalm, mensmurringer og nedpress som før. natt til i går hadde jeg skikkelige murringer som gjorde at jeg begynte å lure på om noe var i gang.Protein +1, ødemer i beina nå og gått opp 3 kg de siste to ukene. Har visst tomme jernlagre så startet på jerntilskudd nå. Andre som har tatt dette, og som evt vet hvor lang tid det tar før lagerene begynner å fylles opp igjen?? Er 36+1 i dag, Måtte bare få ut litt frustrasjon. Begynner å føle meg som en elefant..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel denne frusterasjonen som gjør at folk prøver alt for å sette igang fødselen :P Selv har jeg tydd til sterk mat (mest fordi det er noe jeg absolutt kan leve med :P) uten hell >.<

Leukocytter i urinen kan jo være tegn på infeksjon, og med så lave jernlagre er det ikke rart du føler deg litt ekstra nedslått. Svimmel og besvimningsfornemmelse = typisk lav hb.

Det å gå mye opp de siste ukene er ikke uvanlig, har heldigvis ikke skjedd meg - men jeg tror jeg er den eneste i barselsgruppa :P

Skrevet

Ja, det er noe med den frustrasjonen ja. Greit å ha en plass å klage så kailln ikke må ta alt:)Tror ikke det er infeksjon, men hb min har gått ned mye fra oktober (14,8 til 10,9) så det er vel ikke rart man blir litt svimmel nei. Det verste er vel den dårlige samvittigheten overfor de to andre barna. men men det blir jo likar! Har gått opp nesten 30 kg med de to forrige så var fornøyd nå spm jeg ikke gikk opp mer enn 12 kg til for et par uker siden, og nå er det plutselig 15 kg. utgangsvekta var jo mye høyere enn med de to første, så jeg er likevel like tung nå om jeg har gått opp halvparten. kvalmt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...