Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Kom hjemom nå for å bytte bil, for så å reise og handle panelplatene vi skal ha på soverommet. Planen er nå at vi skal kjøpe ubehandlet og male selv. Så sa jeg at han kunne kjøpe med maling, men nei det kunne han ikke. Han hadde ikke satt over penger....?! Så sa jeg at han kunne jo bare sette over de pengene, men nei, da var det fordi at vi ikke kom til å få opp alle platene i dag likevel, så da kunne han handle maling på onsdag... så forklarte jeg at det går jo ann å kjøpe så slipper vi å reise dit ørten ganger. Nei, da kunne han kjøpe det i morra da..... Er'e så vanskelig å bare handle alt på en gang da, når vi vet hva vi skal ha??? Mannfolk er så treeeeige!
* 5 om dagen * Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 typisk mannfolk ja...kjenner til det, og det er sabla tungvindt... men men, sånn er den "rasen" der ;-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Gaad! Om han vil fly ned byggmakker, så for all del! Men jeg hadde sett for meg at JEG kunne male på onsdag da, bare jeg hadde maling.... høhø Et litt annet tankesett, ja.... Så sa han mutt når han gikk ut døra "jeg får se hva det blir av penger til overs"...
Rampongi Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Kanskje han prøvde å poengtere at han får for lite i ukelønn
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Vel, tatt i betraktning at HAN disponerer pengene etter hussalget, og har kjøpt seg ny tv, forsterker OG sub, så skal han bare klappe igjen kjeften sin, ei heller furte i taushet!
mer enn bare mor Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 haha, min samboer er i alle fall ikke treig når det gjelder slike ting.. Men kan gjerne være treig når det gjelder ting han skal gjøre for meg, typisk henge opp stativ på badet, osv.. Men når det gjelder å handle inn det han trenger så gidder han neimenn ikke å ta det over flere dager! Absolutt ikke fan av butikker
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 Sånn er det her også. Det tar tid, eller, det blir hvertfall ikke gjort av seg selv! Jeg må sparke han litt bak Når han spurte om det var greit at han kjøpte tv, så tok det nøyaktig 4 timer fra den var bestillt, til den var henta og hengt opp (og da snakker vi avstand asker-sandefjord, og hjem igjen) Så han kan hvis han vil!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå