Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Ble en hektisk start på dagen 21 februar :-) Veslemor og Camilla fant ut at å sove til 08:30 var en god idè, og hadde ikke min lillesøster Sara Maria banket på døren så hadde vi vel sovet enda lenger hehe Tyyyypisk når man må lage frokost til x antall overnattingsgjester, dusje selv, kle på seg selv, Therese og Camilla osv osv... Ble litt svett et øyeblikk der, og det må ha vært litt av et syn der vi kom halsende til kirka, vill i blikket og en baby som måtte få på seg dåpskjolen sin ;-) Så det var virkelig en lettelse når dåpskjolen var på, og vi sto og ventet på å gå inn i kirkerommet....puh, vi rakk det ;-) Dåpen gikk kjempefint. Therese var stuptrøtt når hun skulle døpes, og ammetåka meg tok selvfølgelig ut smokken hennes med det resultat at hun hyyyylte hehe. Men tenkte det kanskje ikke var helt anstendig å ha smokken i munnen....den kom fort på plass igjen så fort presten var ferdig iallefall :-) Etter det så sovnet hun og sov nesten hele gudstjenesten :-) Sammenkomsten etterpå var også kjempekoselig og for alle som bor på denne kanten av byen så anbefaler jeg Mortens Kro på det aller aller varmeste! Holder til på Gjelleråsen. Kjempegod mat, fantastisk service, og de delte ut leker til alle barna som de også fikk ta med seg hjem. Som en del av servicen :-) Nå er alle de tilreisende hjemme eller på vei hjem og roen kan igjen senke seg :-) Kjempekoselig med familieselskap men gud så deilig når det er over også ;-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Flott å høre at dagen forløp så bra. Høres ut som dere hadde en koselig dag. Nå er det bare å slenge føttene på bordet og slappe av.
Tussi og Maja Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Så bra at dagen ble vellykket! Og selv om det ble hektisk, hadde dere fått ladet opp med god søvn i hvert fall:-) Gratulerer med vel overstått dåp!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer igjen og vel overstått :-) Høres ut som en fin dag selv med litt stress på morrakvisten. Stas med sånne dager og deilig å være ferdig ;-)
Millapril Skrevet 28. februar 2010 #5 Skrevet 28. februar 2010 Gratulerer med vel gjennomført dåp! Bra alt gikk greit og at jentene var greie. Synes jeg ser dere komme flagrende og løpende inn i kirken! Håper på noen bilder...
Bellen^2 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 Gratulerer med vel overstått dåpsdag for Therese! Er det ikke typisk at det er de gangen mann forsover seg på? Godt at alt gikk etter planen og dere fikk en flott dag sammen.
Solstråle72 Skrevet 19. mars 2010 #7 Skrevet 19. mars 2010 Gratulerer med vel overstått dåpsdag. Godt alt gikk bra selv med en litt skjev start på dagen. Kan bli litt stresset når en forsover seg på slike dager :-) Håper dere hadde en fin og minnerik dag! Kos dere videre. Klemmer fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå