Gå til innhold

Hvem er over terminen her nå da jenter?:)


♥Nemi♥

Anbefalte innlegg

Jeg hadde termin nå den 21. og ser ut som om det blir mer venting på meg. Hadde aldri sett for meg at jeg skulle gå over:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde termin 20. februar. Ikke noe flink til denne ventingen lenger jeg...:(( Om kvelden er jeg skuffa fordi det ikke ble noe på dagen og om morgenen er jeg like skuffa fordi det ikke ble noe på natta. Stor, tungt og vondt! jeg er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!!!!!!

 

Har liksom ventet litt ekstra nå de siste dagene fordi jordmor på ultralyd fredag sa at hun trodde det ble veldig snart og at jeg bare måtte dra hjem og vente på rier... og vi venter...

 

Beklager syt, ikke så flink til å oppmuntre dere andre;)) men det bare MÅ bli snart for oss alle sånn realistisk sett da, selv om det ikke føles sånn akkurat nå. Lykke til alle!!!! blåser fødestøv i alle retninger!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde termin den 19.

Har hatt så press i magen og ryggen i dag.

Plutselig hadde magen synket i dag så det går jo ann å håpe,selv om jeg gruer meg som ei bikkje til fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, synes det er så vanskelig jeg også, siden jordmor i uke 36 sa at jeg bare kom til å gå en uke til! Og nå på fredag sa hun at jeg måtte gå hjem og vente på rier, for det kom til å skje i helga!!? Er lei av bullshit:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gladjenta74

Hadde termin igår, så det e første dagen på overtid. Var på en ekstra sjekk på sykehuset på mandag fordi jordmora syntes jeg hadde litt høyt blodtrykk og ungen protesterte for lite når hun kjente på magen. Så æ fikk CTG og ultralyd og en gyn-sjekk. Alt i orden heldigvis men legen mente jeg var på nedre grense i forhold til fostervannsmengde, så det ska følges opp videre. Det gjør meg litt utrygg og jeg vil helst ha ungen ut nå. Redd for at det ska skje nåkka med ungen. Men e glad for oppfølging. Var på modningsakupunktur i går og fikk masse sammentrekninger etterpå, men de var ikke onde. Så roet det seg ned på ettermiddagen. Tok seg opp igjen i natt og noen få av de var litt onde i natt, men så skjer det ikke nåkka mer. Hadde jo håpet at akupunkturen skulle få ting i gang, men må vel få en behandling til. Vanskelig å beholde tålmodigheten nå. Vi får satse på at fullmånen hjelpe oss til helga. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dere i denne tråden som har fått el går dere på overtid enda? Jeg blir ikke igangsatt før mandag tidligst, på 13.dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går enda. Var til jordmor i dag, og hun sier jeg blir satt i gang neste fredag, om man ikke har født før dét. Så nå er det rart å tenke på at det mest sannsynlig blir Mars-baby her i huset!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er nå to dager på overtid og puster lettet ut hver morgen jeg våkner og ingen ting har skjedd! Vi er nemlig midt i oppussing av hus som har blitt forsinket og bor midlertidig hos familie. Ikke ideellt når man vil komme i orden før prinsen kommer. Men det ser ut til at vi får flytte inn neste helg, så holder pusten for hver dag vi kommer nermere målet :o)

 

Men jeg skjønner dere alle som er lei! Det er tungt, vondt og usikkerheten er pyton!!

Lykke til jenter...det er uansett ikke mange dagene å vente!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...