Gå til innhold

Endelig drikker han vann av tutekopp :-)


knerten09+ knerteline11

Anbefalte innlegg

Sleit jo litt med å få han til å drikke vann av noe annet enn kopp. Men virket som taktikken med å bruke fruktjuice på tutekoppen til han skjønte mer av den virket, for nå drikker han av tutekoppen (selv, uten hjelp :-)) også når det er vann på. Er litt mer ivrig når det er fruktjuice på, men får i seg en del vann også. Skjønner ikke noe av aventkoppen, men NUK koppen funker som bare det :-) Også er det veldig godt å gnage litt på tuten med kaldt vann i nå når det er nye tenner på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg må se til å få på ventilen på tutekoppen og la han holde den selv. Han klarer det jo, men uten ventil på blir det jo bare søl... Har Avent Magic - ca 10 stykker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min skjønner ikke helt konseptet med Avent, så kanskje jeg også må kjøpe NUK? har også en fra Ikea, men det blir jo bare søl med den!! han heller ut vannet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her har hun også begynt å skjønne konseptet. Hun holder ikke selv enda, men drikker som bare det når jeg holder koppen. Løsningen for oss ble å bruke kopper med hard tut uten ventil. Da drikker hun som bare det. Men bare vann, fruktjuice syns hun er no søl ;oP

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler NUK altså. Skjønner ikke helt hvorfor Avent er standard i alle butikkene rundt forbi når det tydeligvis er så mange som ikke skjønner noe av den. Den vi har blir knapt brukt og i så fall uten ventil og en av oss holder den.

 

I NUK koppen med myk tut er det ingen ventil, men en smal sprekk som åpnes når man suger eller tygger på den. Så ikke noe særlig med søl heller. Det begynte med at han tygget litt på den og når han kjente at det kom noe ut, så begynte han å suge også etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...