Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Kan jeg ta test nå? Jeg skulle ha hatt mensen i går, men den har ikke kommet. Jeg var nettopp på café og drakk kaffe og farris... tisset vel for halvannen time siden ca. Tror dere at jeg må holde meg en stund til eller er det trygt å teste nå? Blir veldig takknemlig for svar!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Du kan sikkert teste nå- det gjorde jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Sikkert like greit å vente til i morgen tidlig, så vet du at det blir riktig, kjedelig å evt måtte teste to ganger.. Men skjønner at du er utålmodig da..
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Test i vei Si ifra hvordan det gikk da!! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 bør vente en stund, hvertfall en time, litt mer også. Men du har kanskje tatt testen, hvordan gikk det?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 har ikke testet ennå... holder meg fortsatt! Uuææ (har måttet tisse siden kl tre) He he Tror ikke jeg klarer å vente til i morgen- jeg er rett og slett altfor nysgjerrig hvis jeg klarer skal jeg vente på kjæresten min som drar fra jobben nå... Jeg som skulle ha lesedag hjemme i dag - uff! Jeg blir dårlig student av dette teste-styret:) Jeg skal si fra hvordan det går!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #8 Skrevet 22. februar 2010 øøø.. fordi hun trenger urinen til å teste seg.. og er ikke sikker på om hun skal ta testen nå eller ikke... til HI: hadde prøvd å vente til morgenurinen jeg.. enda det er spenende!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #9 Skrevet 22. februar 2010 Jeg testet med cb dagen etter forventet mens, sent på ettermiddagen. Satt som en kule, det!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #10 Skrevet 22. februar 2010 nå har du jo holdt deg lenge. Jeg testet på ettermiddagen, :-) Det gikk fint det. Bare test deg du!! Mega spent!
Ranveig R Skrevet 22. februar 2010 #11 Skrevet 22. februar 2010 Så lenge du allerede er over forventa mens skal det ikkje vere noko problem å teste om ettermiddagen. Det er nok viktigast dersom du testar før forventa mens.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #13 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar! testen var ugyldig- den fikk ikke "vente-symbol" engang! det var utrolig skuffende også jeg som hadde sanket urin i to og en halv time for å være mer sikker på at den ikke var for vannholdig og hcg-tynn... Sjekker i morgen m morgenurin. Jeg er veldig kvalm- er det noen som har vært det så tidlig i graviditeten? (Jeg er ev 4 uker i dag, IKM i går) hilsen meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå