Gå til innhold

Venter.... og ser ut som riene kommer på samme sted denne gangen...


Bippe77

Anbefalte innlegg

eller det vet jeg jo egentlig ikke... men har begynt å få mer og mer kynnere nå... vonde kynnere... og de kommer i ryggen ja! Akkurat som riene gjorde sist! Hadde stort sett kun smerter i ryggen sist jeg!

 

Noen med erfaring og fødsler kan være like på den måten?

 

Venter no veldig nå da... 5 dager på overtid... slimproppen har gått såvidt jeg har skjønnt... og kynnerne tar seg opp... så er jo på vei, men allikvell slitsomt å gå sånn å vente og bare ha vondt egentlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke noe spesielt erfaring siden jeg er 3 dager over termin med andremann,men min forrige fødsel var sånn at jeg bare gikk å venta med vondt.

Gikk med rier fra søndag til fredag da hun ble født,er redd for at det skal skje denne gangen og.

Høres ut som du er igang ihverfall.

Eneste jeg kan si er at hvis det tar litt tid så prøv å sov/hvil innimellom og spis mat.

Vet det ikke er lett,klarte det ikke selv sist,men denne gangen sørger jeg for å ha mat i magen hele tiden for å ha energi til fødselen.

Ønsker deg lykke til,snart er du mamma igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, mat er nok fornuftig! Og mannen lar meg sove lenge om dagen... selvom det jo ikke blir så mye søvn så får jeg ihvertfall hvile!

 

Sist jeg fødte hadde jeg ingen tegn overhode før fødselen var igang... men da var den skikkelig igang også da! Og strakk ut lenge! Gikk 13 dager over termin sist da... så burde jo egentlig være forberedt på å vente nå... hihi, men venter mer enn noensinne nå da!

 

Så kan jo kanskje håpe på at disse modningskynnere/rier kan få selve fødselen litt kortere.... må jo prøve å se positivt på det man kan!! :)

 

Hldigvis ikke alt for ille å leve med foreløpig da, men får ikke gjort så mye heller! Blir sofa og frem og tilbake til do liksom!

 

Krysser fingrene for at du også føder snart da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...