Gjest Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Min herlige sjef har nylig sluttet, og jeg sitter igjen med 2 nye sjefer. Pga risikosvangerskap og bekkenløsning får jeg ikke være mye aktiv, hvertfall ikke med egne instruktør timer (jobber på treningsstudio). Kan fortsatt trene selv, da dette er kontrollerte bevegelser i behagelig tempo. Etter en innleggelse forrige uke måtte jeg redusere alt til et minimum. Men føler det er lite forståelse for dette. Flere ganger har jeg blitt spurt om jeg ikke kan ta noen timer engang, og den ene sjefen er nå kjølig og avmålt mot meg. Selfølgelig er jeg hypersensitiv for alt nå. Men den inkluderende holdningen og forståelsen føles borte nå som min forrige sjef er borte.......for alle de har jo hatt fantastiske svangerskap og ingen problemer......... Vil ikke være der en dag til, men tvinger meg til litt jobb.........
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 er forresten 23 uker og får ikke være lenger unna enn en time fra et sykehus
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 tror jeg ville sykmeldt meg..høres ut som om det blir en del mentalt stress for deg, og det er jo heller ikke bra.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Jeg synes faktisk at du burde fortelle at om de forsetter om at du skal ta timer, eller gnåle som om det du har fortalt tidligere bare er tull så må du snakke med legen om en fullstendig sykemelding ut svangerskapet. Det er kjedelig, men bedre enn det konstante ubehaget som må være på jobb når du har slike sjefer. Utrolig dårlig gjort, synes jeg. Enkelte har ingenting i sjefsjobber å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå