Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Eller bør jeg kjøpe en annen høystol først?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Med babyseat og pute så vil jeg tro det går veldig bra! Om ungen fortsatt sitter ustøtt så ville jeg stappa et pledd etc. rundt.
Guttemamma75 Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Vi kjøpte tripp trapp når babyen var ca 6 mnd men jeg syntes IKKE han satt godt i den, selv med sånn baby rygg og pute.. Vi valgte å kjøpe en billig stol på ikea med pute i og denne ga mer støtte på rygg og sidene.. Når han ble ca 8 mnd og satt selv gikk vi over til tripp trappen, den andre stolen har vi lagret lett tilgjengelig og den kommer hyppig fram når andre små er på besøk og trenger en stol, eller vi tar den med oss når vi f.eks skal til middagsbesøk hos oldemor som ikke har stol til gutten vår.. Veldig greit å ha to stoler med andre ord.....
mer enn bare mor Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 vi har hatt tripp trapp stol fra gutten var 6 mnd. Ingen problemer sitter kun i den ved måltider.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Har kun hatt tripptrapp til ungene, uten denne ekstra ryggen. Har hatt ungene oppi den fra 5-6 mnd, men de skal jo aldri sitte særlig lenge før de faktisk kan sitte selv.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #6 Skrevet 22. februar 2010 Jenta vår begynte å sitte selv da hun var 5 måneder, og da hun var 6 måneder begynte vi med Tripp-Trapp-stol uten pute, og det gikk kjempefint.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2010 #7 Skrevet 22. februar 2010 Me har brukt tripp trapp frå 6 mnd, med rygg og pute. Synes han sit mykje stødigare der enn i ikea stolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå