Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Hvet legen sa det ikke var noe farlig for barnet en liten periode,men får ikke barnet den samme "rusen" følelsen som oss? Jeg blir skikkelig små surrete ei stønn etter jeg tar den,men det går fort over da,blir bekymret for lille nurk i magen vettu...Noen som har peil?
♥♥ ? ♥♥ Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Jeg brukte cosylan en liten periode, men da bare om natta for å få sove. Min lege sa det var helt ok å ta det, men da selfølgelig ikke i bøttevis. Cosylan er reseptbelagt hostesaft for deg som lurte
Ladybird1982 Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 ok, går vel en del hostesaft nå om dagen.. 2-åringen her i huset hosta til hun spydde, og var helt fortvila fordi hun hadde "sølt" på puta. -og atpåtil måtte "-pappa vaske håret mitt"!
Fifrildi Skrevet 22. februar 2010 #5 Skrevet 22. februar 2010 Det stemmer at babyen får en liten "rus"; jeg må ta preparat med kodein av og til mot sterke smerter nå mens jeg er gravid og det omdannes i kroppen slik at fosteret reagerer likt på samme måte som cosylan. Legen forklarte meg at det ikke er noe farlig for babyen å bli litt rusa, rusen er mye svakere innen den kommer gjennom morkaken - så ikke tenk på det. Babyen din opplever det nok bare som litt hyggelig (min sovner alltid...!) Det var mye mer stressende for fosteret med smertene jeg har for å si det sånn, og vil anta hostingen også er ganske stressende for fosteret.
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2010 det er reseptbelagt hostesaft som inneholder bla morfinpreparat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå