Gå til innhold

Mannen min har vært utro..hva nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønne ingenting lenge, mannen min har vært utro i 1,5 år med en jente som er halvparten så gammel og knapt ut av skole. Vi har vært i lag i 10 år og har to flotte unger sammen, og vi giftet oss for 3,5 år siden.

Jeg syns hele livet mitt er blitt til en spøk. Hvordan kan han har gjort dette til oss? Sitter her nå og føler at det er en tap-tap situasjon jeg er i. Hvis jeg går ifra han så ser jeg ikke ungene mine hver dag, og de får en traumatiske opplevelse, hvis jeg blir sammen med han så må jeg akseptere oppførselen hans og det gjør jeg ikke!

Mannen min sier at han skal gjør absolut alt han kan for å få meg til å stole på han igjen, og at vi må se fremover for å komme gjennom dette. Men hvordan kan jeg se fremover når det eneste jeg tenke på er at han har vært ilag med en jente på 19 år i 1,5 år.

Han har oppført seg som en total drittsekk! Hva gjør mann i en sånn situasjon.....?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

DEre må se fremover for å komme dere gjennom dette? Veldig praktisk for han å se det sånn...

Hva man gjør? Innser at mannen er en drittsekk, innser at man har stolt på mannen mens han ha holdt på med 19-åringen, deretter lurer man på om mannen er til å stole på, noe man finner ut at han ikke er (heller ikke i framtida, ettersom han greide å gå bak ens rygg i over et år), også vurderer man om man skal fortsette med han eller ikke.

Alternativ 1: Fortsette med en mann som fint har hatt et forhold bak ens rygg i 1,5 år med en 19-åring

Alternativ 2: Hiver mannen på dør, finner seg en man faktisk KAN stole på, fordi man fortjener det, og lever lykkeligere med han.

Skrevet

Gå ifra drittsekken. Hvis han har gått bak ryggen din i 1,5 år med den samme jenta så viser det jo at han ikke klarer å hive henne fra seg med det første. Han vil nåkk fortsatt ha kontakt med henne i smug, og du vil alltid gå usikker og redd for at han skal gå bak ryggen din igjen.

eksen min var utro mot med fra vi ble sammen til jeg endelig greide å gå fra han. Da hadde han vert utro i 2 år!! 2 år sløste jeg av livet mitt på den drittsekken. han også låvet dyrt og hellig at han skulle skjerpe seg og alldri ha kontakt med henne igjen. Resultatet av det var at han bare ble ekstra forsiktig og greide å skjule det ekstra godt. jeg fant heldigvis ut at han ikke greide å holde løftet da hun hele tiden sendte meg logger og meldinger av samtaler mellom dem. Han greide også å gjøre henne gravid og få barn med henne mens jeg var sammen med han. dette visste jeg ikke før helt i slutten av svangerskapet hennes, og jeg er sååå glad jeg kom meg vekk fra han nå! Nå er jeg lykkelig gravid med en mann som virkelig fortjener meg og ikke går og ligger med andre folk =) Du fortjener også en slik mann, derfor bør du gi slipp på drittsekken som har behandlet deg som bås! finn deg en verdig =)

Skrevet

Jeg hadde blitt i forholdet med den utro mannen. For jeg orker ikke tanken på at barna mine Skulle vært kun hos far og hans familie annend hver uke. Aldri. Jeg ville heller gjort alt jeg kunne for å tilgi mannen min. Dette hadde vært noe vi måtte jobbet oss igjennom, og lagt bak oss etter hvert. Ingen er feilfri. Klart det vil bli en tung periode. Men man skal være sammen i gode og mindre gode dager. Han har gjort noe grusomt mot deg, men jeg hadde tilgitt min man om han hadde gjort noe slikt mot meg.

For jeg elsker mannen min, og barna mine elsker jeg høyest av alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...