Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 kjenner toppen av livmora midt mellom navel og skambein, og er bare 13+6...blir diger denne gangen og da skjønner jeg. kan ikke huske den har vokst så fort før..og det er bare en baby i følge ultralyddamen..jaja, bare å forberede seg på hvalsesong igjen da...
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Hvordan kjennes livmora ut? Er 12+4 i dag, men aner ikke hva jeg skal kjenne etter.. og hvor er skambenet? Ser for meg at det blir en litt svett sommer her og ja;) Føler magen har vokst en del allerede.. Spennende:) Er det din andre?
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Skambeinet er beinet rett over "høna". Livmora kjennes ut som en litt hard klump, du kjenner at det ikke er innvoller. bare syns den har vokst så fort, kjente den jo ikke for et par uker siden. ydelig at Spinnvill vokser og trives der inne:) Nei, det faktisk min sjette..og den siste, så å nytes gravidtetsplager til fulle her...litt vemodig å tenke på at jeg ikke skal gjøre dette mer, skal sterilisere meg etter fødselen.
Gjest Skrevet 22. februar 2010 #4 Skrevet 22. februar 2010 Takk for svar! Da må du bare nyte svangerskapet! Det har jeg og tenkt til så fort kvalmen gir seg;)
Sol Skippertaksdronning Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2010 Bare hyggelg:) her nytes det fullt ut, er over kvalmen, men nå er det buksene som ikke liker meg..klemmer så ubehagelig. på tide å skifte størrelse, eller rote fram mammabuksene her. Olabukser kan jeg ikke bruke, så er skkkelig slask i joggebukser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå