♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 De siste dagene har sønnen vår på 3 måneder begynt å våkne to ganger på natta for å spise. De siste ukene før det, har han sovet 12 timer med ett måltid mot morgenen. Noen ganger kan det nesten ha gått 12 timer. Flere som har barn med god apetitt på natta. Han drikker MME og de siste dagene har det bikket literen i døgnet. Velling er vel tidlig? Skal på 3 månederskontroll i morgen.
høstglede Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 Det går opp og ned med søvnen det første året. Datteren min på fire måneder får mat hver tredje time, men er mye mer våken i løpet av natta for smokk osv.......... Har ikke alltid så mye med maten å gjøre, men det er vel heller uvanlig at han har sovet så godt til nå....
abella Skrevet 22. februar 2010 #3 Skrevet 22. februar 2010 Knerten gjorde det samme da han var 2,5 mnd. Men siden han er flaskebarn var det lett å se at storspising om natten gjorde at han begynte å småspise om dagen. Med andre ord ikke nødvendig med 2 måltider om natta. Etter et par dager vennet jeg han av med uvanen. Ga han en del ekstra mat i løpet av dagen og når han våknet første gangen ga jeg han smokken i stedet. Etter et par forsøk var vi tilbake i gammel rutine igjen med ett nattmåltid og en gutt som spiser mesteparten av det han trenger om dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå