silje3 Skrevet 22. februar 2010 #1 Skrevet 22. februar 2010 Heisann! Har vert på kontroll hos jordmor, og da fkk jeg litt stort symfysemål... symfysemålet stemte mye bedre med min egen termin og ikke ul. Hva skal jeg egentlig tro? har meir magefølelse for min egen termin... er tredjegangsfødende og det er 14 dager forskjell på termindatoene.... vet vi ska ta ul som mest sikker, men...... hva synst dere?
cakes Skrevet 22. februar 2010 #2 Skrevet 22. februar 2010 UL termin har jo en feilmargin på +/-14 dager... og UL termin er ikke alltid mer sikker enn mens termin. jeg venter nr 4, og alle mine 3 har kommet til mens termin og ikke UL termin
silje3 Skrevet 22. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2010 Ja det var d jeg trodde jeg også!!! Var faktisk forståelsesfull jordmoren også, men den ul terminen irriterte meg.. på første fikk jeg 16 dager over termin og andre så fikk jeg til min egen termin, ( var bare 2 dager forskjell) .... så det hadde vert bra om det stemte med min egen denne gangen også... er rimelig diger denne gangn, selv om jeg kun har lagt på meg 4 kg... er i uke 25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå