Gå til innhold

Hva ville dere gjort om dere var meg her:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som er 8år. Hun har ei vennine som er her titt å ofte. Kjempe flott at min jente har venniner på besøk osv, Men i det siste har jeg begynt å reagere litt på hva jenta mi fortalte meg.

Hun sa vennina var kjæresten hennes, noe som er helt ok at dem tøyser sånn med å gi klem,kysse hverandre å fnise litt.

Men så har de 2 begynt å lagt veldig mye i senga til jenta mi, dem bygger hytte sier dem. Når vennina skal dra følger jenta mi hun ut i gangen å da kom jeg til å se at dem kysset før hun skulle dra.

For 3 dager siden sa min jente til meg at hun var ikke kjæreste med vennina lengre, Hun var kjæreste med en gutt i klassen. Jeg sa så bra du har kjæreste da lillevenn. Ja for hun likte ikke at vennina hennes skulle kline :S Jeg ble så satt ut jeg. Jeg sa til henne at du skal ihvertfall ikke føle deg presset til å gjøre noe du ikke ville.

Hva gjør jeg her egentlig ? Tar en prat med jenta mi & Lar dem holde på eller følge ekstra med ? Vet ikke helt om jeg vill henge over hun når hu har besøk heller. Syns hele situasjonen er små rar å ekkel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm, ja den var litt vanskelig. Hun er jo gammel nok til å forstå hva hun gjør, men for liten til å gjøre det..

Får nesten bare håpe at det er en utforskningsfase som ikke går noe særlig lenger på mange år enda...

Viktig at hun stadig vet at hun kan spørre deg og snakke med deg som mamma i allefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...