Gå til innhold

Noen med migrene som kan se hit litt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan medisiner bruker dere mot migrenen? Har tidligre prøvd imigran men det fungerte ikke noe særlig. Prøvde da naturmedisin (migra) men det er ikke å finne tak i lengre. Trenger tips til medisin enten som forebyggende eller som kan tas når anfallet er kommet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maxalt er det eneste som fungerer for meg. Dessverre må du prøve endel andre medisiner før du får denne.

Skrevet

er dette medisin man kan bruke mot migrene mens man er gravid, altså?

Skrevet

Ønsker ikke å være noe prøvekanin med medisiner men jeg må kansje det får å få noe som fungerer ordentlig.

Etter hva jeg hørte i svangerskapet er det INGEN migrenemedisiner som skal brukes når man er gravid.

HI

Skrevet

Maxalt fungerer best for meg også. Jeg måtte ikke prøve noe annet før jeg fikk den..

Skrevet

Jeg fikk også maxalt med en gang..

Skrevet

Hvilke type Imigran har du prøvd? Jeg hadde ikke effekt av Imigran Nesespray eller Maxalt rapitab, men fikk da Imigran i sprøyteform i stedet. Endelig var det noe som fungerte! Sprøytene må du sette selv når du får anfallet, men jeg synes det går velig greit. Det er ikke store sprøyter, altså.

Skrevet

Takk for svar. Skal gi beskjed til legen at det er denne jeg ønsker å prøve da. Håper den har ordentlig virkning på meg også :)

Skrevet

Både nesespray og tabelette. Sprøyter er vel neppe noe for meg men absolutt verd å prøve hvis det funker bedre. Har aldri fått tilbud om det tidligere. Kan ha noe med at jeg ikke er SÅ plaget med det hele tiden, men blir jo totalt utslått i et par dager hvertfall når det først kommer. Slitsomt

Skrevet

Har vært gjennom alt av migrene med uten effekt, har også prøvd homøpati, akupunktur, blokking av nerver i nakken, fysioterapi, naprapati. Så nå har jeg Petedin supp og Afripran som jeg tar hvis jeg får et veldig annfall.

Skrevet

Du kan bruke paralgin forte i svangerskapet, det fungerte veldig bra for meg.

Skrevet

Okey. Takk for svar. Får ta meg en runde til legen etterhvert. Skulle sikkert vært på utreding på nytt siden det er såpass mange år siden jeg fikk diagnosen. Mye har jo forandret seg siden da antar jeg

HI

Skrevet

Eneste som funker for meg en noen tabletter som jeg kjøper da jeg er i Tyrkia. Disse tablettene er lov å ta med inn i landet. får jeg migrene så tar jeg en tablett. Slapper av eller sover litt. Da jeg våkner igjen så er migrenene borte. Jeg slet forferdelig med migrene anfall. Kunne ha det opp til 5 dager. Orket ikke matlukt, lys eller lyder.Spydde som bare det. Å ville ha det så kaldt som mulig. Lå med hodet i vinduskarmen for å få det litt kjøligerekan ikke få fullrost Disse tablettene. Så kjenner du noen som skal til Tyrkia eller du selv skal nedover noen gang så få eller kjøp med deg noen pakker å prøv. Dem heter APRANAX FORT ( blå pakke med 20 tabletter i)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...